Avatar billede pinball Nybegynder
20. maj 2006 - 13:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

karma fra deaktiveret brugere

hej

jeg ved ikke om det er det rette sted at oprette dette spørgsmål, men jeg prøver alligevel. jeg læste igår at visse brugere var blevet deaktiveret pga gentagne brud af ekspertens regler og i denne forbindelse ville jeg lige høre om disse personers karma tildelinger bliver annuleret eller om deres konto bliver slettet. fordi jeg tror at en af dem har givet mig dårlig karma fra flere brugernavne, men jeg ved det ikke med sikkerhed.
Avatar billede peet49 Nybegynder
20. maj 2006 - 13:52 #1
Det gør de ikke.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
20. maj 2006 - 13:53 #2
Det er en af de ting, der er svag ved karmasystemet. Hvis de stadig var her på Eksperten, kunne de fjernes af karmaafgiveren, men nu hvor de ikke er her mere, vil de stå her til evig tid.
Avatar billede pinball Nybegynder
20. maj 2006 - 13:55 #3
ok er det fordi at admin ikke kan eller ikke gider/vil?
Avatar billede pinball Nybegynder
20. maj 2006 - 13:55 #4
jeg mener kan admin ikke gå ind og slette deres konto?
Avatar billede norbert_ Nybegynder
20. maj 2006 - 13:56 #5
Co-admin kan ikke se, hvem der har givet hvad.
Avatar billede pinball Nybegynder
20. maj 2006 - 13:58 #6
nå på den måde.. det bør de gøre noget ved. nå men så må man vel bare leve med de dårlige anonyme karmaer :)

der er ikke så meget mere så jeg lukker bare. tak for jeres svar gutter :)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
20. maj 2006 - 13:59 #7
Velbekomme :-)
Avatar billede peet49 Nybegynder
20. maj 2006 - 14:00 #8
Selv tak.