Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 12:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slette vandret streg

Jeg har vha shift + bindestreg lavet en vandret streg helt ud til margenen, hvorefter jeg trykkede Enter for linjeskift, og nu kan denne streg ikke fjernes igen. Jeg kan slet ikke markere den. Kan nogen sige hvordan jeg får den slettet?
19. maj 2006 - 12:24 #1
Klik i venstre margen ud for linien (eller lidt over) og tryk på Delete-tasten.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 12:32 #2
Det kan jeg her på min test-computer, men på den hvor det gælder kan jeg af og til godt slette den, men den kommer igen...
19. maj 2006 - 13:00 #3
Da der er tale om en kant-streg, kan du alternativt markere hele dokumentet - eller en del af det - og vælge:
Formater->Kanter og skygger, på fanen "Kanter" klikker du på "Ingen" øverst til venstre.
Avatar billede tnla Mester
19. maj 2006 - 13:09 #4
Bingo! 1000 tak :)