Avatar billede condor2004 Nybegynder
18. maj 2006 - 16:28 Der er 8 kommentarer

Recovered Word doc?

Jeg var kommet til at slette et meget vigtigt dokument fra min flashkit og med et recovering tool som hedder R-studio har jeg fået fat i filen igen.. Men når jeg åbner den så kommer der 200sider tegn/koder frem.. Er der noget jeg kan gøre for at få omdannet disse tegn til ord/tekst??

På forhånd tak
Rasmus
Avatar billede htmlkongen Novice
18. maj 2006 - 16:35 #1
Du kan evt prøve andre recovery programmer? For at se om de kan?
Avatar billede condor2004 Nybegynder
18. maj 2006 - 16:39 #2
Har du et forslag ?
Avatar billede jacla Nybegynder
18. maj 2006 - 17:39 #4
Har du prøvet at kopier dine tegn over i word, for at se om det giver mening ?
Avatar billede condor2004 Nybegynder
18. maj 2006 - 17:46 #5
Jeg har prøvet følgende programmer men unden held... Den fil jeg fik recovered med r-studio er stadig en doc fil og når jeg prøver at åbne den så får jeg følgende...

http://condor.samsig.dk/error.JPG

Det giver ingen mening..
Avatar billede jacla Nybegynder
18. maj 2006 - 17:55 #6
Det link du henviser til, kan du oppe i højre hjørne vælge en anden kodning, Tag og maker teksten og vælg unicode eller en af de andre, så tror jeg det giver mening

mvh

janc
Avatar billede condor2004 Nybegynder
18. maj 2006 - 18:46 #7
Så kom den bare til at se sådan her ud-

http://condor.samsig.dk/error2.JPG

Jeg har også prøve de del af de andre, men med samme resultat.. :(
Avatar billede jacla Nybegynder
18. maj 2006 - 21:24 #8
Der findes noget der heddder unicode programmer

http://ourworld.compuserve.com/homepages/PaulGor/cp_e.htm#fromUni

Ved ikke om det kan hjælpe dig