Avatar billede peterfloe Nybegynder
18. maj 2006 - 16:00 Der er 2 kommentarer

Trådløs netværk

Hej :-)

Mit trådløse netværk fungere ikke optimalt.

Netvækrskort: Planet WL-3560
Trådløs router: Planet WRT-410 (nyeste firmware)

Har følgende problemer:

1. Skidtet hopper af - for det meste ved streaming, og data overførsler.
Her er den eneste mulgihed at bruge windows's "reparer"-funktion - og med en omgang god held kommer den på igen - men kun for at hoppe af igen!!
2. Computeren kommer sommetider med en blå skærm, hvor eneste mulgihed er at genstarte...

Min lillebror har selv en anden bærbar (integeret netkort), end den jeg har, og har ingen problemer med at foretage sig noget på netværket uden at ryge af.

Jeg tænkte på om min computer bare ikke er kompatibel med mit netkort??

Eller er det andre ting som spiller ind?
Avatar billede callsen Nybegynder
18. maj 2006 - 18:02 #1
Har du den nyeste driver til netkortet?
Avatar billede peterfloe Nybegynder
18. maj 2006 - 18:34 #2
Nyeste driver er installeret.. Har også prøvet med en utility fra fabrikanten og med windows indbyggede funktion...