Avatar billede johnbr Seniormester
17. maj 2006 - 21:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

savet et dokument, men kan ikke finde det

Jeg har åbnet et word dokument via en hjemmeside og flere gange under redigering af dokumentet har jeg trykket på Gem knappen.
Efter at jeg var færdig lukkede jeg dokumentet ned, og nu kan jeg ikke finde det nogen steder.

jeg gjorde jo den store fejl ikke at vælge Gem som og angive et bibliotek, men når jeg nu har gemt det adskillige gange, så er det vel et eller andet sted på computeren.
jeg har dog forøsgt at søge efter det også i skjulte filer, men kan ikke finde det
hvad gør jeg??
Avatar billede mugs Novice
17. maj 2006 - 21:38 #1
Har du set i Funktioner > Indstillinger > Filplaceringer hvor Windows automatisk gemmer filerne og ledt efter det der?
Avatar billede mugs Novice
17. maj 2006 - 21:41 #2
Evt.:

Funktioner > indstillinger > filplacering > Filer til automatisk gendannelse
husk placeringen luk vinduet > Filer > Åben og naviger dig frem til det sted du fandt i forrige linie.
Avatar billede johnbr Seniormester
17. maj 2006 - 21:45 #3
Hvor er Funktioner??

Hilsen
John
Avatar billede mugs Novice
17. maj 2006 - 21:52 #4
Åbn Word og det ligger på menulinien øverst på skærmen.
Avatar billede johnbr Seniormester
17. maj 2006 - 22:10 #5
Tak
jeg kan ikke finde noget dokument????????

hilsen
Avatar billede mugs Novice
17. maj 2006 - 22:12 #6
Så er jeg nok blank - Dette er ikke det område jeg normalt "gør" i. sad lige og rodede her:

http://support.microsoft.com/Default.aspx?kbid=107686

Men det er vel nærmest det du har prøvet uden held.
17. maj 2006 - 22:14 #7
Prøv at kigge her
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\

Mappen C:\Documents and Settings\[Bruger]\Lokale indstillinger er normalt en skjult mappe.
Åbn en mappe, klik på Funktioner=>Mappeindstillinger=>Vis.
Fjern flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Fjern flueben ved "Skjul filtypenavne for kendte filtyper".
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper".
Avatar billede johnbr Seniormester
17. maj 2006 - 22:17 #8
Hej Det har jeg prøvet

jeg har også prøvet at gemme en tilsvarende fil, og derefter gå ind i gem som for at se, hvor den bliver af og der ender den i denne sti i et bibliotek som hedder ... temporary internet files/content.Ie5, men når jeg så åbner den så er der kun en index fil???
17. maj 2006 - 22:31 #9
Sidste:
Søg hele din putter igennem efter *.DOC filer
Husk at vælge skjulte mapper/filer med ...
Avatar billede jkrons Professor
17. maj 2006 - 22:32 #10
Har du indstillet din browser til at tømme Temporary Internet Files når browseren lukkes? I givet fald er dit dokument nok slettet.
Avatar billede johnbr Seniormester
26. november 2006 - 18:40 #11
vi lukker