Avatar billede barsted Nybegynder
17. maj 2006 - 15:37 Der er 3 kommentarer

Noget spyfalcon ting.

Hej.
jeg sider og har fået et enortm problem ind på min computer,
nede i procesbaren er der en grønmad i køre stol som skifter over til et rødt stop skildt, og der kommer en træls menu op hele tiden, hvor jeg skal trykke på for at fjerne det, jeg kommer så ind på SpyFalcon hjemme side, har ikke downloadet noget fra dem.
har kørt Ad-aware, Spy-Bot, og Windows Defender, og de kan ikke fjerne det, har også prøvet at findet et svar på google. men der kommer ikke noget godt.
Hjælp....
17. maj 2006 - 16:35 #1
Følg proceduren herfra -> http://www.eksperten.dk/artikler/954

(Ikke nødvendigvis mig der følger op...)
17. maj 2006 - 16:35 #2
25. maj 2006 - 22:52 #3
<barsted>: Er du der endnu ? Eller bliver denne også 'glemt' ?