Avatar billede koden Novice
16. maj 2006 - 13:54 Der er 43 kommentarer og
1 løsning

Konfiguration af min Linksys WAG54G ADSL GATEWAY

Jeg har 2 TDC ADSL linjer (min og kærestens via arb.).
En med dynamisk IP og en med fast IP.

På den ene ADSL har jeg standard router fra TDC og en trådløs WRT54G som bruges som Access point til min bærbar.

Min stationære er koblet til TDC router hvor WRT54G også er tilsluttet.
Det virker fint.

Nu har jeg købt denne WAG54G, så jeg kan fjerne 3 bokse og få en istedet.
Ud med TDC router, speedstream modem og WRT54G og afløst af WAG54G.

Nå men jeg har prøvet at koble WAG54G på min kærestes ADSL, som har dynamisk IP.
Har fulgt vejl. til WAG54G.

jeg kan godt komme ind på WAG54G og ændre indstillinger, men jeg kan ikke komme på nettet efterfølgende med min stationære, som jeg har tilkoblet WAG54G.

Fra TDC splitter/tlf stik har jeg taget ADSL kabel og sat i LINE port på WAG54G og min stationær i en af de 4 porte.
WAG54G står til dynamisk IP og DHCP server.
IP på selve WAG54G hedder 192.168.1.1 som vist tilfældigvis er den TDC bruger i deres router.
Nå men min stationære hedder 192.168.1.100 og jeg har ændret WAG54G til 253 tilsidst for ikke at komme i clinch med TDC IP.
Er det rigtigt???
Burde det ikke virke nu?? Ifølge vejl. bør det.
Eller skal DHCP frakobles??

Jeg har fra TDC fået en masse oplysninger om IP,gateway o.s.v.
IP (på den anden side af router) er 83.90.xx.xxx og det samme med gateway næsten. Undernetmaske er så 3x255 og xxx

ja som i kan læse roder jeg nok noget rundt i det.
Jeg har helt sikkert glemt en lille ting.

Som sagt har jeg via min guru kenp fundet ud af at sætte mit gamle system op, så lidt har jeg dog fattet :-))
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. maj 2006 - 14:12 #1
WAG54G hedder 192.168.1.1 er OK det er gateway for de maskiner du kobler til.

I WAG54G kan du sætte den IP range, som skal anvendes ved tildeling af IP adresser, men jeg forstår ikke lige "jeg har ændret WAG54G til 253 tilsidst". Har du sat WAG54G's IP til 192.168.1.253 på LAN siden ?

Når WAG54G er eneste router, skal DHCP være aktiveret.
Avatar billede koden Novice
16. maj 2006 - 14:19 #2
Okay. jeg har ændret 1 til 253, men det var så omsonst kan jeg forstå.
(Det er den adr. jeg skriver i browser for at logge på WAG54G).

DHCP skal være til ligsom den sikkert er i min nuværende TDC router, da den ellers ikke kan tildele IP adr. Rigtig forstået??

Så kan det måske være range der ikke passer med den ip min stationære har???

Hvad range kan jeg bruge ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. maj 2006 - 14:30 #3
DHCP skal være til ligsom den sikkert er i min nuværende TDC router, da den ellers ikke kan tildele IP adr. Rigtig forstået??

Ja !

Så kan det måske være range der ikke passer med den ip min stationære har???

Ja, hvis du kører med fast IP på denne.

Jeg ville bruge 192.168.1.2 til 192.168.1.100

Med DHCP aktiveret, så skal din stationære selvfølgelig være sat til automatisk at få en IP fra WAG54G.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. maj 2006 - 14:32 #4
Der er jo ikke grund til at ændre så meget, for der er ingen konfliktmuligheder, når den kører på sin egen ADSL linie, og der ikke er andre routere på dens net.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. maj 2006 - 14:44 #5
Alt ovenstående har med LAN at gøre. Når du ikke kan komme på nettet, er det WAN siden.
Under setup af routeren bør du kunne markere "Obtain an IP adress automatically". Det skal du bruge ved dynamisk IP fra TDC.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. maj 2006 - 14:46 #6
Der må være en quick installation guide der fulgte med, som beskriver hvordan du får fat i TDC.
Avatar billede koden Novice
16. maj 2006 - 19:31 #7
Jeg har fulgt vejl.
Nå men jeg fatter mere og mere.. :-) Vil prøve igen og vender tilbage.

Hvis jeg bruger den ADSL med fast IP, så går jeg ud fra at jeg så bare hakker det felt af istedet for dynamisk.Udfylder med TDC's 83.90 IP adr.
Men skal gateway og undernet også udfyldes?
Hvad med domæne?
Er der andre ting?
Avatar billede koden Novice
17. maj 2006 - 10:28 #8
point forhøjet.
Jeg kan ikke få det til at virke.
har prøvet begge ADSL linjer med dynamisk eller statisk IP.
TDC supporterer kun deres eget skrammel siger de... Hmmm #"¤&%¤%&%&%

Nå men situationen er den, at jeg har følgende opsætning på min linksys WAG54G

ADSL settings:
Encapsulation: RFC 1483 Bridge

VC settings:
virtual circut VPI: 0 og VCI 35

jeg vælger så:
obtain an ip adress aut. når jeg prøver ADSL med dynamisk IP.

Hvis det er min egen ADSL med static IP, så udfylder jeg:
ip adress med den jeg fik fra TDC som hedder 83. o.s.v (min WAN IP adr. skriver de)
subnet 255. osv.
gateway 83. os.v. (TDC's IP adr. skriver de).
De har givet mig en yderligere som hedder 83.xx.xx.156/30 Hvad er det?

wag54 IP'en er så 192.168.1.1 og range er 192.168.1.100 - 149
DHCP er enabled.

Jeg saver det hele og genstarter pc.

Men jeg får bare siden kan ikke vises, når jeg vil på nettet.

kan jeg pinge noget for at tjekke???
Avatar billede koden Novice
17. maj 2006 - 12:25 #9
Har nu også prøvet med min WRT54G som er uden ADSL del. Samme resultat.
Forskellen på de 2 er at den ene for signal lige efter skillefilter og den wrt54g først efter speedstream modem.
Avatar billede koden Novice
18. maj 2006 - 09:56 #10
Slet ingen der har en ide??
Avatar billede koden Novice
18. maj 2006 - 10:44 #11
Linksys mener det er modem settings der mangler. Det er dem her:
VC settings:
virtual circut VPI: 0 og VCI 35

Men det undrer mig så at min WRT54G heller ikke virkede???
Avatar billede koden Novice
18. maj 2006 - 17:00 #12
Nå jeg har prøvet lidt igen ofg status på WAG54G med fast IP siger følgende:

Gateway settings:

ADSL Link: Up
PPP Login: Disabled
Internet IP Address: 83.90.xx.xxx
Public Subnet Mask: 255.255.255.xxx
Default Gateway: 83.90.xx.xxx
Primary DNS Server: 194.239.xxx.xx
Packets Sent: 90
Packets Received: 0

DSL settings:

RFC1483 Bridge
Status: Up
Downstream Rate: 2048 Kbps
Upstream Rate: 256 Kbps
VPI: 73
VCI: 361
Multiplexing: LLC

Local network:

IP Address:  192.168.1.1
Subnet Mask:  255.255.255.0

Er det min pc der skal indstilles???
Den står til aut. at modtage IP som den altid har gjort og uden valg af DNS.

I øvrigt er jeg i tvivl om DNS server foroven er rigtig.
Men det er den eneste der står i papir fra TDC.
TDC er desværre ikke så hjælpsom.

Kan jeg med ping spore mig ind på problemet?
Undrer mig at den siger 2048 i downstream når TDC hastigheds test siger 1048 ???
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 09:49 #13
Undskyld jeg har været fraværende et par dage.

Jeg tror stadig det er et WAN problem, altså mellem router og TDC.

Du kan prøve at pinge. Prøv først Start > Kør > skriv cmd og tryk enter > skriv ping 127.0.0.1 og tryk enter. Hvis den går igennem, så skulle din maskine være Ok for så vidt TCP/IP angår.
Prøv at pinge ping 192.168.1.1 og går den igennemm, så har du forbindelse til routeren.
Så er det blot WAN delen tilbage.

Du er sikker på, at du har det korrekte kabel mellem WAG54G og Stikket i væggen ? ?
Omtaalte kabel skal selvfølgelig være i ADSL stikket bag på WAG54G !
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 09:57 #14
Jeg læser lige, at du ikke anvender Modem for WAG54G. Det mener jeg du skal, for WAG54G skal kobles til en ADSL linie, og det er det først efter et modem.

Er der intet ADSL lys på forsiden der lyser eller blinker, så har den ikke fat i en ADSL linie.
Avatar billede koden Novice
19. maj 2006 - 10:45 #15
århhh...havde skrevet en lang smøre...væk var den..
Prøver igen...

helt ok..du kan ikke sidde her og vente.

WAG54 er med indbygget modem og DSL lampen i den lyser da også grønt, ligesom du kan se over her siger den UP ud for DSL.
Min ADSL ser ud som følgende:

tlf.stik>splitter til analog tlf og ADSL>speedstream modem>tdc router>trådløs wrt54g som access point.

Det skulle gerne ende ud med denne installation:

tlf.stik>splitter til analog tlf og ADSL>WAG54G

Denne installation kan det samme som den første, men bruger mindre strøm og plads (færre bokse og ledninger).

Jeg prøver lige lidt pingeri og vender tilbage..
Avatar billede koden Novice
19. maj 2006 - 12:01 #16
Ping svarer på de 2 ip adr. men ikke på TDC gateway 83.90.xx.xxx hvilket jeg formoder den skal.
Så du har ret i det er WAN delen.

Så jeg må jo nok prøve TDC igen, selvom de ikke supporterer andet end egne produkter.

Jeg har nogenlunde styr på ip,gateway og subnet. Men hvad gør DNS ip adr. ??
Den er jeg nemlig ikke sikker på er rigtig.

Der står i vejl. at nogen ISP forlanger domæne og host name udfyldt i router.
Men hvad er det?
Avatar billede koden Novice
19. maj 2006 - 14:06 #17
Nå men send svar, da du har gjort hvad du kunne.
Du kan jo ikke gøre for hvad TDC har eller ikke har oplyst mig :-))
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 16:33 #18
Ok, så er det fastslået, at problemet er fra router til internettet.

Nu kan jeg ikke huske hvilken protekol TDC anvender. Det kunne du spørge dem ad. Både den faste og den dynamiske forbindelse.

Du skrev tidligere du har sat den til RFC 1483 Bridge, og min fornemmelse er at det er noget amerikansk. Hvis du kører med password på din forbinelse, hvilket jeg ikke tror, så så er det PPPoA. Kører du uden password, som du sikkert gør, så er det PPPoE.
Der står lidt om det i Quick installations guiden. Hvis du får TDC til at fortælle hvilken protekol de anvender, og du sætter routeren til dete, så tror jeg den er i orden.

Med hensyn til svar, så vil jeg gerne vente til det er i orden :-)
Avatar billede dragonknight Juniormester
19. maj 2006 - 16:41 #19
"Der står i vejl. at nogen ISP forlanger domæne og host name udfyldt i router."
Mig bekendt, så er det ikke noget TDC anvender.

DNS er TDC opslags server. Til dynamisk forbindelse, tildeles den automatisk. Til den faste, er der 2 muligheder. Enten får du altid tildelt "automatisk" den samme IP, eller også skal du indtaste den selv i routeren. Det gælder selvfølgelig også DNS. Uanset hvilket udstyr du har koblet til TDC's linie, så skal de svare dig på disse spørgsmål. Det er jo ikke support til din router du ønsker, men blot hvad TDC kommunikations mæssig forlanger af din router for at kunne koble sig på deres net.
Avatar billede dragonknight Juniormester
21. maj 2006 - 11:20 #20
Har du fået hul igennem ? ?
Avatar billede koden Novice
21. maj 2006 - 14:28 #21
Nej.. TDC svarer ikke før mandag...vender tilbage.
Avatar billede koden Novice
22. maj 2006 - 11:08 #22
Ja så har TDC svaret:
de bruger RFC 1483 bridge og DNS er den jeg har tastet ind.

I det brev de har sendt skriver de gateway,IP og subnet.
Men derudover skriver de IP net: samme IP som gateway IP men med /30 på.
Hvad betyder det?

Jeg så i kvik guiden, at jeg ikke må koble gateway til skillefilter, men den skal direkte i tlf. stik.
Undrer mig...
Har prøvet dette, men det hjælper ikke.
Dog har jeg kun prøvet det RJ45 stik der sidder UNDER tlf. stik.
Så jeg skal lige have et tlf. stik hvori RJ45 ledning kan isættes og så prøve der.

Når jeg bruger TDC router pinger jeg stadig fint gateway, men kan stadig ikke pinge når jeg kobler WAG54 til...

Men DSL lamperne på WAG lyser fint, så det er sgu' lidt underligt...
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. maj 2006 - 13:59 #23
Som jeg læser det, så skal du anvende skillefilter før din gateway, da den på WAN porten skal kobles til en ADSL linie, og det er det først efter skillefilteret. I Quick guiden, den jeg har, står også at den skal kobles til en ADLS linie.

Var det en ide at resette gatewayen ved at trykke på resetknappen bagpå mens der er strøm på. Hold knappen inde i 10 - 15 sekunder.
Du skal selvfølgelig starte forfra med at sætte gatewayen op.

/30 mener jeg har noget at gøre med at du har op til 30. F.eks. xxx.xxx.xxx.001 /30, så har du xxx.xxx.xxx.001 - xxx.xxx.xxx.030.

Du er selvfølgelig koblet kablet op til gatewayen, ellers kan du ikke nødvendigvis få forbindelse til den. Når du ikke kan pinge gatewayen, så er det forbindelsen mellem PC og gatewayen der ikke er i orden.
Når du er koblet kablet til gatewayen, og du laver en ipconfig /all fra din PC, hvilken gateway angiver den, og hvilken IP tildeler den din PC ?

Hvis du gør det samme med TDC routeren, hvilket resultat giver det ?
Avatar billede koden Novice
22. maj 2006 - 14:48 #24
Hejsa igen igen :-))
Vil lige sige at jeg har nu sat min "gamle" linksys WRT54G op (altså den uden modem). den kører nu med samme opsætning som på WAG54 som så ikke virker.
Så det må være et eller andet med modem opsætningen i WAG54 eller DSL koblingen til den.

Jeg har prøvet at resette den.

Ja IPnet er hvis man har tildelt flere ip adr. Det har jeg ikke, så skidt med den.

Jeg har nu prøvet både før og efter skillefilter (vi er einge om at skillefilter er det der deler i analog tlf. og DSL).

Jeg har sat kabel(tlf. kabel som jeg kalder det) fra skillefilter til WAG54 og fra en af de 4 porte RJ45 kabel til pc.

IPconfig /all giver dette her:

TDC router på:

      Dhcp aktiveret . . . . . . . . . . . . . . . : Ja
      Automatisk konfiguration aktiveret . . . . . : Ja
      IP-adresse . . . . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.100
      Undernetmaske. . . . . . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
      Standardgateway. . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.253
      DHCP-server. . . . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.253
      DNS-servere. . . . . . . . . . . . . . . . . : 194.239.134.83

WAG54 på:
Ethernet-netværkskort LAN-forbindelse:

      Dhcp aktiveret . . . . . . . . . . . . . . . : Ja
      Automatisk konfiguration aktiveret . . . . . : Ja
      IP-adresse . . . . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.2
      Undernetmaske. . . . . . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
      Standardgateway. . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
      DHCP-server. . . . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.1.1
      DNS-servere. . . . . . . . . . . . . . . . . : 194.239.134.83
Avatar billede koden Novice
22. maj 2006 - 14:51 #25
At pc får forskellig IP skyldes blot forskelligt range på de 2 routere...
Men fra med TDC router kan jeg pinge TDC gateway. Med min WAG router kan jeg ikke pinge TDC gateway eller få net forbindelse.

Er vi enige i at det enten må være
1. opsætning af modem egenskaber på WAG54 der er forkerte?
2. WAG er defekt?
3. kablingen til DSL delen i WAG54 er forkert?

Jeg kan ikke se at router delen er sat forkert op, da min WRT54G virker og er identisk med WAG54 bortset fra modem delen.
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. maj 2006 - 15:11 #26
Når du pinger med TDC routeren kørende skriver du Ping 192.168.1.253 ? ?

Når du pinger med WAG54 routeren kørende skriver du ping 192.168.1.1 ? ?

Der er 2 ting i det.

1: Du skal kunne pinge standart gateway uanset du har forbindelse til internettet. Standart gateway er jo din router, det være sig TDC's eller WAG54.

2: WAG54 har jo fat i TDC DNS server. Den skriver jo 194.239.134.83
og 193.162.153.164, men dem har du måske selv sat ind i WAG54 ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. maj 2006 - 15:19 #27
Det er ret væsentligt, at du kan pinge din standart gateway, for kan du ikke dette, kan du ikke komme på internettet.
Avatar billede koden Novice
22. maj 2006 - 15:29 #28
1. Det kan jeg også godt.
2. Ja dem har jeg selv indtastet.

Har lige talt med venlig TDC kvinde. Hun siger de ikke har oplysninger til modem delen ud over de VCI oplysninger jeg tidligere fik.
Avatar billede koden Novice
22. maj 2006 - 15:39 #30
De skriver f.eks. dette, som jeg ikke helt fatter:

If a static IP address has been set on the computer, verify the gateways matches the Router's LAN IP Address. If there aren't any installed gateways, add the Router's LAN IP Address. When setting static IP Addresses, you must also input the DNS servers. For more information on assigning static IP addresses, please see the related article on assigning static IP addresses.
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. maj 2006 - 16:11 #31
Enig, LAN siden fungerer.

15:39:47 har med LAN siden at gøre, ikke WAN siden.

Stikket bag på WAG54 til ADSL linien, er det et 8 pins stik, 6 pins stik eller et 4 pins stik ?

Hvis du slukker for strømmen til WAG54 når den er koblet op, og så tænder den igen, så skal ADSL lyset blinke grønt, og når den har forbindelse til TDC, skal den blive fast grøn. Gør den det ?

Det står lidt tvetydig i manualen, men den skal blive fast grøn, når den har en modem forbindelse. Det kunne betyde, at der skulle et modem mellem skillefilteret og WAG54 ? ?
Jeg syntes det er lidt uldent.
Avatar billede koden Novice
22. maj 2006 - 18:32 #32
4 pins og sågar kun 2 i det der følger med i kassen. Har prøvet det TDC router bruger som er med 4 pin.
Tror du der skal mere end 4 til??
Det er jo ikke et ethernet kabel men sådan et tlf. kabel....

Den blinker grøn i den ene. Når den lyser grøn fast, så lyser den anden også grøn.
D.v.s. 2 grønne ved DSL der lyser fast grønt.

har talt med linksys som bad mig opgradere firmware. Er sket.
Desuden skulle jeg tjekke om det var en annex-A udgave. Det var det.
Avatar billede koden Novice
22. maj 2006 - 18:34 #33
Der står i vejl. at den skal direkte i tlf. stik, Så hvis der står noget med modem andetsteds, så har du ret i det uldne.

I øvrigt mange tak for din ihærdighed :-))

Hvis ikke det viser sig at den er defekt, så er det godt nok underligt det her...

har ledt på google, her og alle andre steder uden held.
Ved TDC sælger en af andet mærke med indbygget modem, så det kan lade sig gøre...
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. maj 2006 - 01:40 #34
Grunde til jeg spurget til antallet af pins i  stikket, var for at kunne skyde mig til om der skal modem før eller ej,men det blev jeg ikke klogere af. Jeg ville stadig teste med speedstream modem før WAG54, om ikke andet så for at udelukke at det er nødvendig.

Når jeg kikker i manualen, så er der en gruppe med 3 lys, ADSL, Act og session. Og det er den der står ADSL ud for jeg mener, og der skulle kun være 1 lys. Act lyset vil lyse når der er aktivitet på linien. Session vil lyse når den anvender PPPoE eller PPPoA, og det gør du jo ikke.

Med hensyn til direkte i et telefon stik, så er det der pusler mig, at der står at ADSL lyset lyser fast, når der er opnået modemforbindelse, og det kan forståes således, at den skal have fat i et modem. Der står desuden, at i ADSL stikket bagpå, der skal der kobles til en ADSL linie. I min bog, og jeg ved jeg "fisker" lidt, men jeg har som sagt ikke så meget forstand på modem, der er en ADSL linie en ADSL linie, og ikke et telefon stik. Det er heller ikke signalet før et modem, men efter et modem, for før modem er der ikke et ADSL signal.

Du kan nok høre at jeg er på tynd is, men jeg ville teste om ikke der skal modem før den nye router. Der må være et missing link når den ikke får forbindelse med en tilsyneladende korrekt opsætning.

Når man har lavet en ændring af opsætningen i routeren, og den ikke gør som forventet, kan en genstart af routeren af og til gøre udslaget. Væk med strømmen til routeren i 10 - 15 sekunder, så genstarter den.

Ihærdighed ? Det er R** irriterende, at noget som jeg som regel har rimelig godt fat i, ikke vil som jeg gerne vil, så det er nok mere stædighed  :-)
Avatar billede koden Novice
23. maj 2006 - 09:31 #35
Nåee...misforstod det med pins.
I LINE stikket på wag54 er der 4 pins og 8 når man kigger på de 4 ethernet porte.

Pt. bruger jeg min WRT54G istedet for. Det sparer mig da for en boks.
Jeg ville bare af med modem for at spare strøm og plads.
Jeg prøver lidt af det du skriver her samt linksys support (som er lige så flinke som dig....næsten :-))
Avatar billede koden Novice
23. maj 2006 - 09:55 #36
Et lille side spørgsmål.
Jeg har jo 2 ADSL linjer.
På WAG54 er der en status side hvor man kan se IP adr. o.s.v. (hvis den da får en :-))
Men der står også at linjens hastighed er downstream rate 2048 på min med statisk og 1048 på den ikke statiske.
TDC hastighedstest siger 1048 til begge...
Ved du hvorfor det er tilfældet?
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. maj 2006 - 10:58 #37
Linksys support må kunne fortælle, om den har indbygget modem, og måske også hvordan pinlayout er for ADSL stikket. Det skulle gerne svare til pinlayout i skillefilteret.

Hastighed ? Ingen pejling, desværre. At den skriver noget i status, indikerer jo, at den har fat i et eller andet, og skulle du have 2 faste Ip'ere, så gør det jo ikke linien dobbelt så hurtig. En ADSL linie kan betragtes som en tunnel mellem din router, og TDC server, og hastigheden i tunnellen bestemmer TDC's server.
Ved det ikke.
Avatar billede koden Novice
23. maj 2006 - 11:40 #38
Pin layout. ja jeg ved hvad du mener. men mon dog det kan være forkert.
Den ledning der fulgte med WAG54 har kun 2 ledninger/pin.
Den virker på min TDC router/modem.

Jeg tror jeg gør det, at jeg tager den med til mine forældre som kører cybercity.
Der skal den virke, kan jeg se ved søgning på google.

Har i øvrigt prøvet alle mulige ledninger frem og tilbage....

Jeg kan ikke sætte TDC modem imellem, da der ikke er en indgang til det i WAG54.
Burde heller ikke være nødvendigt da der ER modem i WAG54.
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. maj 2006 - 12:41 #39
Det har du sikkert ret i, og den har jo også fat i et eller andet.

De sidste par dage, er det den faste forbindelse du har arbejdet med. Har du prøvet med den dynamiske forbindelse, hvor du har resat WAG54, så alt står til automatisk. Får den hul igennem dynamisk, så kan det måske give en ledetråd til, hvori problemet består.

Held og lykke med det. ;-)
Avatar billede koden Novice
23. maj 2006 - 12:57 #40
Takker. Ja du har ret. prøver lige den dynamiske igen.
Avatar billede janius Nybegynder
18. december 2006 - 22:57 #41
Hej koden og dragonknight. jeg har skiftet fra cybercity hvor WAG54G kørte fint og er nu ved TDC. Derfor er jeg nysgerrig; kom det nogensinde til at virke for jer?

Mvh
Janius
Avatar billede koden Novice
19. december 2006 - 07:47 #42
Nej det gjorde det ikke. Heller ikke hos cybercity.
Måske var den defekt....
men jeg får en anden snart og vil prøve med den...
Jeg skal nok skrive her hvis jeg har held med den.

Men du må også gerne, da du jo har en du ved virker med cybercity.
Hvis du har TDC nu så tror jeg du får brug for følgende:
VPI 73 og VCI 361
Avatar billede koden Novice
30. januar 2008 - 08:48 #43
Gammel sag. jeg lukker den. Vil nogen have point så svar senest i dag...
Avatar billede koden Novice
08. maj 2008 - 14:12 #44
luk