Avatar billede bruno1 Novice
14. maj 2006 - 15:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fladskærm/tv omskifter DVI

jeg skal bruge en omskifter så jeg kan skifte mellem min fladskærm og mit fladskærms tv. stikket til begge er (tror jeg det hedder (DVI) eller sårn. det er et bredt stik med huller og en aflang plade.

ville helst have en manuel knap eller drejefunktion så jeg kan skifte rundt mellem dem.

hvad hedder sårn en sag og hvor kan jeg få dem?

bruno
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2006 - 15:52 #1
Tror det er en DVI splitter du skal bruge.
http://www.daxten.com/dk/gefen-dvi-hdmi-audio-switch-splitter.html
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2006 - 15:56 #2
Brinck har det også.
http://brinck.dk/comput2.asp
Avatar billede bruno1 Novice
14. maj 2006 - 21:44 #3
kan det virkelig passe at det skal koste et par tusinde for en omskifter. Jeg vil ikke ha at den skal kunne noget specielt. er bare træt af at skulle tage kabel ud af computerskærmen og sætte det i tv skærmen når jeg skal se film...

kan det virkelig ikke gøre anderledes

:-) Bruno
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2006 - 21:53 #4
998,- hos brinck.  ;)
Stadig dyrt. Det må kunne findes billigere.
Avatar billede bruno1 Novice
14. maj 2006 - 22:14 #5
jeg det er underligt at det skal være så dyrt med en omskifter... ved du noget om hvor meget ekstra kvalitet det giver med en DVI frem for det almindelige vga kabel ? overvejer at sende vga til min computerskærm og DVI til tv'et...
Avatar billede backside Nybegynder
14. maj 2006 - 22:57 #6
Nej, det vil være gætteri hvis jeg skal uddybe forskellen på vga og dvi.
Avatar billede bruno1 Novice
17. maj 2006 - 17:08 #7
ok jeg prøver mig frem...