Avatar billede leif Seniormester
14. maj 2006 - 15:17 Der er 1 løsning

Best Practice to Recreate a mailbox

Hej,

Sorry, jeg kunne ikke lige finde en dansk titel på dette spørgsmål.

Jeg har en mailbox som opfører sig underligt. Personen kan ikke få lov til at Create Mailrules og får til tider andre fejl. Nu er han en person som bruger Folders meget, så hvordan kan jeg bedste mulige både få hans mailbox til at fungere korrekt.

Jeg har prøvet både med Fixup, updall, compact, givet ham et tidligere design og opgraderet ham igen. Han er en mailbox som er oprettet i de gode gamle R3 dage (fortæller han mig), lige meget hvad jeg næsten gør så har han problemer.

Så derfor overvejde jeg at på en eller anden måde, oprette en ny mailbox og flytte alle hans dokumenter der over, men mister jeg så ikke Mappehenvisninger ?

Det kom sig af at han ville lave en mailrule så fra visse afsendere røg den ned i en bestemt Folder.

På forhånd tak.

/Leif
Avatar billede leif Seniormester
07. juni 2006 - 22:17 #1
Lukker