Avatar billede erik8085 Nybegynder
12. maj 2006 - 15:35 Der er 1 kommentar

er min t68i død

Har haft den i ca. 2 år og fungeret fortreffeligt.
Det begyndte med at 'no' tasten skal holdes ned i længere tid for at virke, f.eks. gå retur i en wap-menu.
Nu virker denne tast ikke mere og ingen andre taster virker.

Når bateriet tages ud og genindsættes svarer telefonen: "lader kun". Det kan så forekomme at antennesignalet er kortvarigt grønt og skifter så til rødt.
Tidligere, under normal funktion, har jeg set en melding der siger: "optimeret ladning".

1. Kan det tænkes at tlf. har så travlt med at udføre programmer at den ikke har tid til at gøre noget for mig ?
2. Kan det tænkes at bateriet er kaput ?
eller hvad

hilsen erik
Avatar billede enriko Nybegynder
07. juni 2006 - 00:25 #1
hmm din tlf har det ikke godt, det kan være din tastatur ikke har kontakten med printet , det kan være der er kommet væske ind under tastaturet hvor det har forbindelse til printet

jeg tror ikke dit problem stammer fra batterien af, det er nok en elektronisk forbindelse der forårsager problemet hvilket kan afhænge af en komponent

måske trænger din tlf til blive skilt ad og pustet til, det ved man aldrig:)