Avatar billede htp Nybegynder
11. maj 2006 - 19:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Word sletter clipboard

Hvorfor er der pludselig sket det, at det man kopierer slettes, når Word startes, så man skal tilbage og kopiere igen - har det noget med en Word/Win opdatering at gøre? - sådan har det aldrig været før - møgirriterende!!

Hans
Avatar billede jacla Nybegynder
11. maj 2006 - 21:50 #1
Sker det både med mus og tastatur-genveje (Ctrl + x og Ctrl + v)?
Avatar billede htp Nybegynder
13. maj 2006 - 20:29 #2
Ja - både med kontekst-menu og tastatur - jeg har på Microsoft Online Discussion Group fået oplyst, at det oftest er en add-in, der forårsager dette, men det hjælper ikke meget. Denne oplevelse bestyrker mig i min mening om, at Word er fyldt med al for mange elendige mall-functions.
Avatar billede jacla Nybegynder
13. maj 2006 - 21:11 #3
Har du hentet alle service update til Office ?

Ellers kør installationen igen, der får du mulighed ar vælge Rep. MS Office xxx

mvh

jan c
Avatar billede htp Nybegynder
15. maj 2006 - 15:03 #4
Det skal prøves - tak
15. maj 2006 - 15:07 #5
... der er faktisk flere ServicePack(s) til Office Serien ...
Kan sakses som hele (store) fil ved:

http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
(Husk rigtig version)

Derefter til
http://office.microsoft.com/da-dk/officeupdate/default.aspx
for de sidste detaljer...
Avatar billede htp Nybegynder
19. maj 2006 - 18:31 #6
Tak for svar - jeg går i gang med at prøve det!
19. maj 2006 - 22:40 #7
(Og så tar' du Point tilbage selv?)