Avatar billede kristiangh Nybegynder
10. maj 2006 - 21:27 Der er 10 kommentarer

Godt spørgsmål (syndes jeg selv)

Hej alle sammen.
Jeg har et stort spørgsmål
Jeg har en Amd Athlon64 4000+
NEGF7800GTX (Asus)
Abit AN8 32X Bundkort
2 GB 3200 kingston
SHG 500W Strøm
en Syncmaster 997DF (19tom)
HD Raptor 10000rpm
Her kommer spørgsmålet så ..
I fx BF2 lagger det Jeg køre alt på max men burde den ikke kunne trække det uden problemer....?
Det gælder sq næsten for alle spil den er aldrig helt glad for det,der er altid lidt lag på den ene eller anden måde og jeg bliver snart negativ....

Har i nogen ide til hvad det kan være der trækker systemet ned eller om jeg skal skifte noget ud sætte noget i eller hva ? Jeg håber virklig i kan hjælpe Jeg har betalt ca 12000kr og jeg føler lidt de kr er spildt....
ps det er ikke nettet der er problemet for det er samme historie i singel player (ikke online)
Avatar billede never_mind Nybegynder
10. maj 2006 - 21:31 #1
du har installeret bundkortsdrivere ?
Avatar billede kristiangh Nybegynder
10. maj 2006 - 21:35 #2
yep
Avatar billede jokkejensen Novice
10. maj 2006 - 21:37 #3
Det vil hakke i 1600x1200, men kan køre okay i 1280x1024 med max i alle grafiske indstillinger .. men ved ikke hvad du forsøger med ?
Avatar billede kristiangh Nybegynder
10. maj 2006 - 21:39 #4
Jeg har prøvet med alt og det er ikke kun BF2 men i næsten alle spil så jeg tror ikke det er spillet....
Avatar billede jokkejensen Novice
10. maj 2006 - 21:44 #5
hvad opløsning forsøger du at køre ?

og hvad får dig til at tro den maskine kan trække alt ?
Avatar billede kristiangh Nybegynder
10. maj 2006 - 21:46 #6
jamen jeg tror heller ikke den kan køre alt men det er sq ligegyldigt hvad jeg spiller og i hvilken opløsning så lagger det...
Avatar billede jokkejensen Novice
10. maj 2006 - 21:58 #7
åhh ok..

my bad..

forstod det som om du ville køre i den højeste opløsning med alt på max, du bør kunne kører det i max med 1280x1024, det kan jeg med en p4 660, som er betydeligt langsommere til 3d spil end din amd. Jeg skal have 2 kort i for at kunne klare 1600x1200..

Man må formode du har de nyeste drivere, idet de nok har fulgt med kortet..

Så har du står på din DirectX, tryk "start" -> "kør" -> skriv "dxdiag" .. du ksla gerne have over 9.0a

Prøv eventuelt at køre en benchmark i http://www.futuremark.com/ 's 3dmark og sammenlign med andre, hænger du langt bagud, så er der godt nok noget galt..

Hvad har du af FPS i de forskellige spil ? og hvilke indstillinger forsøger du dig med ?
Avatar billede kristiangh Nybegynder
10. maj 2006 - 23:11 #8
Jeg har de nyeste drivere til det hele...
Jeg har prøvet alle instillinger is cs.s ligger jeg med 30-80
Avatar billede kristiangh Nybegynder
10. maj 2006 - 23:12 #9
DirectX-version  hedder her 9.0c
Avatar billede kristiangh Nybegynder
11. maj 2006 - 17:32 #10
Jeg kørte 3dmark 03 Der fik jeg ca 8000 point med Vsync på Og 15000 uden er det ok ?