Avatar billede fotobob Nybegynder
10. maj 2006 - 13:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Punkopstilling i word XP

Hej

Jeg har et spørgsmål vedr. opstilling af noget tekst.

tekstteksttekst "prik" tekstteksttekst "prik" tekstteksttekst

Hvordan opnår man følgende opstiling?
Avatar billede falster Ekspert
10. maj 2006 - 14:03 #1
Prikken kan du f.eks. få som såkaldt "middle dot". Tast Alt+0183

tekstteksttekst · tekstteksttekst · tekstteksttekst
10. maj 2006 - 14:42 #2
Hvis det du ønsker er 2 lister ved siden af hinanden, kan du oprette en tabel med 2 celler ved siden af hinanden.
Opret den ene punktopstilling i den første celle, og den anden punktopstilling i den anden.
Avatar billede fotobob Nybegynder
11. maj 2006 - 08:30 #3
falster - det vir ikke.
jeg holer alt nede og taster "koden"..hmm.
Avatar billede falster Ekspert
11. maj 2006 - 08:49 #4
Brug det numeriske tastatur (ude til højre på en desktop pc) til 0183. "Num Lock" bør være slået til for en sikkerheds skyld.

Muligvis har enkelte skrifttyper ikke dette tegn. Tjek med "Start" - "Programmer" - "Tilbehør" - "Systemværktøjer" - "Tegnoversigt".
Avatar billede fotobob Nybegynder
11. maj 2006 - 08:55 #5
Tak her er point:-)