Avatar billede lemitz Nybegynder
10. maj 2006 - 09:51 Der er 5 kommentarer

E-handel, siden er "død", intet svar?

Henvendelsen drejer sig om alarmshop.dk

Jeg har været inde på alarmshop.dk og bestille en alarm, og indtastede selfølgelig leveringsadresse og konto oplysninger, og fik at vide at pengene ville blive trukket når produktet blev sendt.

Leveringstiden er 5-10 dage, og da det var den 23/4 jeg bestilte, er leveringsperioden overskredet. jeg har prøvet at kontakte firmaet flere gange via mail og via telefon uden noget svar. Både fordi jeg ville klage over leveringstiden ikke er blevet overholdt, og nu er det endt med at jeg ikke længere vil købe produktet af dem, da de ikk har overholdt deres del af "aftalen" og fordi jeg føler at kundeservicen er helt i bund på alarmshop.dk

Da det indtil videre ikke er løkkedes mig at komme i kontakt med dem har jeg inde på siden prøvet at finde ud af hvordan man annullere ordren, der er nemlig en oversigt over "annullerede ordrer" men der findes ikke noget sted hvor man kan klikke annuller eller det der ligner, så ens ordre kommer over på listen.

jeg har også overvejet om siden måske er "død" og slet ikke bliver betjent af nogle mennesker i øjeblikket!?

Jeg vil meget gerne ha et råd til hvordan jeg ku komme i kontakt med firmaet, og hvordan jeg ku annullere min ordre.

tak,håber i kan hjælpe.

Mvh lemitz.
Avatar billede never_mind Nybegynder
10. maj 2006 - 09:56 #1
de overholder ihvertfald ikke loven, lovpligtige oplysninger mangler, såsom CVR nummer, vilkår for fjernsalg
Avatar billede never_mind Nybegynder
10. maj 2006 - 09:58 #2
her er et telefon nummer til dem +45 702 23325
Avatar billede never_mind Nybegynder
10. maj 2006 - 10:00 #3
Avatar billede keysersoze Guru
10. maj 2006 - 10:05 #4
jeg ville i første omgang nok forsøge at kontakte banken for at få betalingen tilbageført eller annulleret.
Avatar billede never_mind Nybegynder
10. maj 2006 - 10:08 #5
er pengene trukket (hvilke de først må i det øjeblik pakken er klar til afsendelse), så er det bare at gå i banken og underskrive en tro og love erklæring, så tilbage fører banken pengene, det er en del af PBS aftalen, men kræver det der er betalt med et kreditkort, eller dankort.