Avatar billede ole007 Nybegynder
09. maj 2006 - 22:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

langsom opdatering

Hej. For en uge siden begyndte min skærmopdatering at blive meget langsom.Alt ruller langsomt, nærmest som i slowmotion.Hvis jeg sætter min skærm til at vise ægte farver, får jeg kun striber på skærmen og jeg må resette pc,en. Har scannet den med avast antivus, AVG, samt Adaware, dog uden at den har fundet noget.Har osse forsøgt med systemgendannelse, stadig uden held. Kan det være mit grafikkort der driller, eller har jeg fået snavs på den.I joblisten bruger den temmelig meget cpu forbrug, bare med nogle få vinduer åbne, 30-40 % Hjælp..  Ole
Avatar billede skaw Nybegynder
09. maj 2006 - 23:04 #1
CPU temperatur blæser?
Avatar billede ole007 Nybegynder
10. maj 2006 - 21:35 #2
34 grader på cpu,en. Grafik kortet er et ATI Radeon 9600. Har desuden taget siden af kabinettet for at give xtra luft, men stadig ingen bedring.
Avatar billede skaw Nybegynder
12. maj 2006 - 01:49 #3
muligvis snavs hitmanpro.nl ku måske hjælpe
13. maj 2006 - 22:28 #4
For at checke/teste for 'snavs' -> http://www.eksperten.dk/artikler/954 - følg guiden her...
Avatar billede ole007 Nybegynder
14. maj 2006 - 20:16 #5
Mærkeligt, men de sidste 2 dage har der ikke været problemer, men vil alligevel prøve Dr.Web...
Avatar billede ole007 Nybegynder
03. juni 2006 - 22:58 #6
Mit grafikkort sad løst, derfor drillede den.