Avatar billede jonatanharring Nybegynder
09. maj 2006 - 13:28 Der er 1 løsning

Feedback på hjemmeside

Jeg vil meget gerne have feedback på denne hjemmeside: www.sejespil.dk

Jeg vil gerne vide:

Fejl
Brugervenlighed
Farver
Hjemmesiden's load-time
Hjemmesiden generelt
Indhold
Hvad kunne være bedre
evt. ide'er
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. maj 2006 - 14:28 #1
löadtid = fint
brugervenlighed = Ok men du begår en STOR fejl ved at bruge samme skrifttype til både Logo og Menupunkter.

generelt ser siden lidt ufærdig og usammenhængende ud, den trænger til at blive pudset af.

der er flere steder hvor teksten tydeligvis er forfatter EFTER designer var på plads
og meget tekst står meget sammenpræsset. Det samme gælder hele topbarren, ideen er god nok men det er alt for sammenpræsset og rodet.

men ellers godt på vej.  :-)