Avatar billede futte850 Nybegynder
08. maj 2006 - 17:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Red Alert 2

Dav jeg ved ikke om det er her jeg skal spørge om det, men det er nok det nærmeste jeg kan komme.
Jeg har lige fået installeret Command & conquer first decade, men jeg har et problem, hver gang jeg spiller red alert 2, så fryser spillet sådan med jævne mellem rum, fra 5-10 sekunder og så fryser den i 3 sekunder sådan bliver det ved, og spillet spiller jeg på en hel ny bærbar med et graffikort som er ret stort, så der ligger problemet ik, hvad kan det ellers skyldes???... nogen andre som har haft ligende problem??.
Avatar billede resten Nybegynder
08. maj 2006 - 18:30 #1
Jeg har selv spillet dette kult spil op til flere gange og det virker hver gang jeg har indstaleret det efter jeg bruger denne "guide" http://www.eksperten.dk/spm/340935
Avatar billede htmlkongen Novice
08. maj 2006 - 19:21 #2
Har du opdateret alle grafik drivere?
DirectX osv osv ?

Prøv at genindstallere spillet?

Skriv igen så smider vi flere muligheder :)
Avatar billede htmlkongen Novice
09. maj 2006 - 11:42 #3
Hjalp det/har du tjekket det?
Avatar billede futte850 Nybegynder
09. maj 2006 - 11:57 #4
Fandt ud af at den var installeret. Jeg prøvede så at opdater mit graffikort men det kunne ikke lade sig gøre, har et ati mobility radeon x700 pci express 256mb.
Kunne godt downloade filen til opdatering af mit grafikkort men den ville ikke installer den!!
Avatar billede htmlkongen Novice
09. maj 2006 - 19:39 #5
Hvad version har du af direct X? tryk kør og tryk DXDIAG og se....

Prøv i enhedshåndtering at fjerne grafikken og genstart - så referer til den mapp hvor du har udpakket de nye filer til grafikkortet... Så skulle den gerne opdatere :)
Avatar billede futte850 Nybegynder
10. september 2007 - 16:01 #6
virkede ik