Avatar billede bibliotekarens Nybegynder
08. maj 2006 - 01:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Genfinde filer, kopierede i Windows mediaplayer

Hej eksperter, jeg har kopieret en CD. Windows mediaplayer danner en afspilningsliste, så man kan afspille filerne, men man kan ikke se, hvor filerne ligger.

Vi har kigget i delt musik og musik mapperne.

Er der nogen, der kan hjælpe med dette?
Avatar billede jacla Nybegynder
08. maj 2006 - 01:39 #1
Når du har åbnet Media player gå ind i fanebladet funktioner => Funktioner => fanebladet "Kopier musik fra CD" Der kan du vælge mappe og der står som default C:/ Documents and settings Dokumenter / Musik

Mener jeg!

MVH

Jan C
Avatar billede jacla Nybegynder
08. maj 2006 - 01:40 #2
Undskyld => Funktioner => Indstillinger => fanebladet "Kopier musik fra CD Der står stien.
Avatar billede bibliotekarens Nybegynder
08. maj 2006 - 12:13 #3
hej - tak for svaret. Jeg kan godt se at stien står sådan under indstillinger. Men den lægger dem desværre ikke der. (Jeg har søgt hele computeren igennem men den finder dem ikke - men de spiller selvom jeg tager cd'en ud, så de må jo være her et sted???)

Grunden til at jeg gerne vil vide det er, at jeg godt vil have mulighed for at manipulere med de enekelte filer i programmet audacity. Hvis man bare klikker på denne computer og så cd-rom drevet er det ikke selv filerne men snarere nogle genveje der ligger der.

nogle forslag til hvordan jeg ellers kan gøre dette?
Avatar billede jacla Nybegynder
08. maj 2006 - 12:23 #4
Download totalcommander og søg efter media-filer så kan du se, hvor de bliver lagt henne.

Du skal huske at der er flere dokument mapper (en for hver bruger dvs. en for Administrator alle brugere og den med dit navn.)

C:/ducuments and Settings/dit navn /dokumenter /musik (eller "Min musik")

Mvh

Jan C
Avatar billede bibliotekarens Nybegynder
09. maj 2006 - 17:03 #5
mange tak for hjælpen :-)
Avatar billede jacla Nybegynder
09. maj 2006 - 17:12 #6
velbekomme :)