Avatar billede downunder Nybegynder
07. maj 2006 - 11:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mfc hjælp til at komme i gang

Er der nogen som har et link til et sted hvor de starter ud stille og rolig med sådan noget MFC. Kan ikke finde noget rigtig. Jeg skal til at lave noget i skolen omkring så ville gerne læse lidt inden vi skal have det.

Tak på forhånd

Morten
Avatar billede arne_v Ekspert
07. maj 2006 - 15:54 #1
Der er meget meget langt mellem noget fornuftigt omkring MFC på nettet.

Hvis du skal bruge det meget så overvej at investere i Jeff Prosises bog.

Hvordan kan det være at I stadig undervises i MFC ?

(formentlig er 3/4 af de Windows GUI der eksisterer skrevet i MFC, men MS
satser jo ikke længere på MFC i fremtiden)
Avatar billede downunder Nybegynder
07. maj 2006 - 16:06 #2
Det eneste jeg ved er at vi skal lave lidt. Vi skal lave en musik player, men hvor meget den skal kunne og det ved jeg ikke. Men jeg havde bare lidt tid og synes det ville være rart at komme i gang med det. Så noget til at starte på ville være rart ellers må jeg bare vente til vi skal have det i skolen.
Avatar billede d34c0n Praktikant
16. maj 2006 - 15:42 #4
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juni 2006 - 00:20 #5
og et svar fra mig