Avatar billede xerofyt Nybegynder
06. maj 2006 - 15:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

klone skærm

hey... jeg sidder med en bærbar, hvorpå der er et ati radeon xpress 200m grafikort...
jeg har sat mit tv til, og det fungere fint, bortset fra, at jeg ikke kan få den til at klone biledet... jeg kan kun få et udvidet skrivebord, hvilket jeg ik har så meget at bruge til. nogen der kan hjælpe??? det er virkelig begyndt at gå mig på!!!
Avatar billede pinball Nybegynder
06. maj 2006 - 15:44 #1
Avatar billede xerofyt Nybegynder
06. maj 2006 - 16:00 #3
læs mit spørgsmål igen... ATI... ikke nvidia
Avatar billede pinball Nybegynder
06. maj 2006 - 16:06 #4
Tilslut dit TV med kortet via svhs.

Herefter går du ind i Egenskaber for skærm > Indstillinger > Avanceret > Skærme

Tryk på den røde knap ved TV (så bliver både skærm og tv grøn)

Ved TV skal du vælge den øverste blå knap der viser to skærme (clone)

Indstil din opløsning til 800 x 600
Avatar billede pinball Nybegynder
06. maj 2006 - 16:08 #5
Avatar billede pinball Nybegynder
06. maj 2006 - 16:08 #6
Avatar billede pinball Nybegynder
06. maj 2006 - 16:09 #7
hent seneste driver til dit grafikkort hvis du ikke allerede har det
Avatar billede xerofyt Nybegynder
06. maj 2006 - 16:14 #8
smid et svar...
Avatar billede xerofyt Nybegynder
06. maj 2006 - 16:16 #9
nu har jeg et andet probelem... hehe... jeg skulle lige prøve at få det til at virke på min egen spand også... der sidder et gforce i... fx5700... men jeg kan kun få én skærm til at virke af gangen... ??????
Avatar billede pinball Nybegynder
06. maj 2006 - 16:46 #10
igen hent seneste driver og gør som beskrevet i links
Avatar billede xerofyt Nybegynder
06. maj 2006 - 17:10 #11
det er for fesent... harlige haft den nyeste instaleret... og jeg kan stadig kun få lov at have én skærm igang af gangen