Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2006 - 16:07 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af design:) ikke Inhold 2

Hehe:O)

Nu har jeg lavet nogle ting om-.. Nu vil jeg godt høre hvad i syntes nu. www.leol.dk
05. maj 2006 - 16:16 #1
Få styr på hvilke skrifttyper du vil bruge. 7-8 forskellige er ALT for mange.
Avatar billede jacla Nybegynder
05. maj 2006 - 16:16 #2
Den virker er funktionel og brugervenlig.

Men savner en lidt større skrifstørrelse i undermenuerne. Kan der lægges et slags "vælg større tekst ind"?

Jeg er ikke nogen ekspert på området skal lige nævnes.

MVH

Jan C
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
05. maj 2006 - 16:21 #3
Det er dog en horribel baggrund det ligner fjernsyns flimmer.

Men ellers er siden meget ok.

mvh
Mads

er  ogsaa enig med jacla at fonten burde aendres!
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2006 - 16:24 #4
Kommer måske.. Men først når jeg har fået mit webhotel til at virke så jeg kan kode i ASP..
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2006 - 16:26 #5
<--- Det er dog en horribel baggrund det ligner fjernsyns flimmer.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^¨
Har du nogle andre idér?
Avatar billede flashnoob Nybegynder
05. maj 2006 - 20:17 #6
www.Nic.microman.dk er det dig... eller? Det er jo bare den side du har sat i en iframe, hvilket den vist ikke er beregnet til (her tænker jeg på alle scrollbars)? Jeg er ked af at sige det... men det er en om'er.
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2006 - 11:52 #7
Hmm..:(

www.Nic.microman.dk <-- Det er en jeg kenders hjemmeside. Han spurgte hvorfor jeg havde sat en anden side ind så jeg puttede den en..

Men skal jeg så ikke lave det i en frameset?
Avatar billede paddington Nybegynder
10. maj 2006 - 09:36 #8
Den begynder at ligne noget, der kunne gå hen og blive rigtig godt!

"tøvs" dog der mangler lidt grafik...

ang. FireFox så ser den okay ud, halter dog lidt enkelte steder (menuen mm.) evt. kopier hele dit stylesheet og ændre lidt i det, link derefter til begge, ligner noget lign. dette...

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/FFstyle.css">
<!--[if IE 6]>
<link rel="stylesheet" style="text/css" href="css/IEstyle.css">
<![endif]-->

Keep Up The Good Work!!
/Paddington
Avatar billede duuink Nybegynder
12. maj 2006 - 15:46 #9
ganske fin side...

der kommer vel mere.?!?!

derudover er loade tiden ikke helt optimal.. dine baggrundsbilleder er mega store... du behøver slet ikke gøre dem så brede når de alligevel er ens hele vejen hen... bare lav dem 3x60 istedet for 1000x60.. det er slet ikke nødvendigt. og det gør det ulideligt for dem der stadig sidder på modem ;P

ellers et lækkert design jeg selv kan blive inspireret af
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2006 - 18:13 #10
Tak:)

Hehe:) Det med billederne er fordi jeg bruger dem hele tiden forskellige steder på siden. Så for at være sikker har jeg det så stort.

Paddington <-- Jeg kan ikke finde ud af få nogle ting til at virke i FF.. Syntes det er provokerne
Avatar billede phil-profil Nybegynder
16. maj 2006 - 07:42 #11
det er kedelig det siger jeg dig!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede paddington Nybegynder
16. maj 2006 - 08:14 #12
Du skriver at du ikke kan få nogle ting til at virke i FF!! - ville det så ikke være en idé at sætte sig ned og prøve at få det til at virke...
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2006 - 16:23 #13
Nej..
Avatar billede paddington Nybegynder
16. maj 2006 - 22:36 #14
Nej..??

Så kan jeg ikke sige andet end tsk tsk tsk og så er det håbløst!!!!
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2006 - 14:00 #15
Nå..
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2006 - 15:49 #16
Laver det om.. Slettede min database så derfor laver jeg det om