Avatar billede syoman Nybegynder
04. maj 2006 - 19:56 Der er 15 kommentarer

Nedbrud af tredje grad

Saftsusemig om ikke min PC er røget sig en tur! Den vil hverken det ene eller det andet! Her forleden, da jeg ville tjekke mine kære mails, gik systemet i dos og der stod "Check sum bad, invalid/insufficient memory". Jeg blev lang i mælet og begyndte at hamre løs på kabinettet for at få skidtet på andre tanker. Dette resulterede i en bunke ødelagt hardware! HVA HULEN SKAL JEG DOG GØRE???
Avatar billede olebole Juniormester
04. maj 2006 - 20:03 #1
<ole>

- bede din læge om noget beroligende  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede peet49 Nybegynder
04. maj 2006 - 20:03 #2
Få styr på dit temperament.
Avatar billede is Nybegynder
04. maj 2006 - 20:14 #3
Glem det der med mail, køb en kuglepen og nogle frimærker.
Og så ka' du jo ligge pudslespil i stedet for at bryde med din PC :-)
Avatar billede levithan Nybegynder
04. maj 2006 - 20:16 #4
køb en ny pc bilka sælger en til 2999
Avatar billede boxer Nybegynder
04. maj 2006 - 20:35 #5
John Mogensen med "Så længe jeg lever" er det eneste der virker i sådan en situation.
Men den virker så til gengæld hver gang.
Avatar billede olebole Juniormester
04. maj 2006 - 20:37 #6
- damned ... jeg troede, den hed: "Sov længe, min lever"!  :D
Avatar billede levithan Nybegynder
04. maj 2006 - 21:17 #7
uddyb lige en bunke ødelagt hardware ?
Avatar billede pinball Nybegynder
04. maj 2006 - 21:20 #8
der er to ting at gøre: lev med det eller køb en ny
04. maj 2006 - 22:15 #9
...Bind det hele samme med GaffaTape som bidrag til årets HardwareKast Stævne... http://www.eksperten.dk/spm/704245
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. maj 2006 - 06:00 #10
Syntes jeg har set et indlæg som dette før. Det næste er vel at du vil rejse til London, gå ind til byen og Campere for 500 kr. i alt.
Avatar billede levithan Nybegynder
05. maj 2006 - 19:31 #11
syoman
respons???
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. maj 2006 - 19:39 #12
Ham her havde et ligende problem:

http://www.eksperten.dk/spm/624778

man kommer til at smide computeren på gulvet hvis man er en totalt nar som mig der ikke kan styre sit temperament. jeg skulle ha haft smidt mig selv på gulvet istedet for
Avatar billede olebole Juniormester
05. maj 2006 - 21:33 #13
Taget fra spm'et, James linker til:

"men der kom en blå skærm frem som sagde at windows lukkes ned for forhindring af beskidelse på computeren"

- det er zq da efterhånden det mest utrolige, folk finder på at gøre ved deres PC!
En af mine venner har lige investeret i et nyt DVD-drev - og han siger, han er helt vild med det. Bør man mon anbefale ham at købe en tube glidecreme ...?!??!!!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
05. maj 2006 - 21:55 #14
olebole>> Senere undskylder han faktisk, beskidelse skulle have været beskrivelse. Men når det er sagt så smed han maskinen på gulvet, fordi den gik ned. Kabinettet tog en del skade og han købte derfor et nyt og kunne så ikke forstå at computeren ikke virkede mere.

Ang. Dette spørgsmål, så er jeg ret sikker på at det er en AND.
Avatar billede pinball Nybegynder
11. februar 2007 - 16:06 #15
???