Avatar billede aristoller Nybegynder
04. maj 2006 - 13:47 Der er 1 kommentar

Streaming af fjernliggende fladskærme

Jeg er i gang med at beskrive et koncept hvor streaming på fladskærme over større afstande er en nødvendighed.
Jeg kender en lille smule til WIFI-teknologi men er tvivl om det er muligt at streame igennem internettet - eksempelvis sidde i København og streame til forskellige fladskærme på forskellige steder i Jylland. Hvis det ikke er WIFI men en anden teknologi må du meget gerne sige mig hvor jeg kan læse om det.
Avatar billede john.doe Nybegynder
05. maj 2006 - 09:25 #1
lytter lige med