Avatar billede thecokeguy Nybegynder
03. maj 2006 - 23:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dual screen med selvstændige indstillinger

hej...

findes der en måde, hvorpå jeg i en dual screen konfiguration kan indstille hver af monitorene mere selvstændigt end windows indstillinger... f.eks. vil jeg gerne have to forskellige wallpapers.

på forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede backside Nybegynder
03. maj 2006 - 23:40 #1
Kommer an på hvilket kort du har i, og hvilken software du har til det.
Avatar billede thecokeguy Nybegynder
03. maj 2006 - 23:42 #2
jeg har et MSI Radeon X800XL med to DVI udgange... Jeg regnede med at man evt kunne få noget software til mere avanceret administration af sine monitorer ?
Avatar billede backside Nybegynder
03. maj 2006 - 23:47 #3
Har selv bøvlet meget med det. Bedste løsning er 2 kort siger min erfaring.
Avatar billede thecokeguy Nybegynder
25. maj 2006 - 14:00 #4
Nu har jeg købt softwaret UltraMon, som har mange gode indstillingsmuligheder for lige så mange skærme, som man evt. skulle have koblet til.
Avatar billede thecokeguy Nybegynder
25. maj 2006 - 14:01 #5
Glemte at poste som svar... undskyld