Avatar billede historiker Nybegynder
03. maj 2006 - 21:43 Der er 6 kommentarer

Import af .pst fil til Outlook

Jeg skal importere .pst fil med mail/ kalender data til Outlook 2002.

I forbindelse med export indtastede jeg godtroende adgangskode til åbning af filen, men i forbindelse med import får jeg ikke umiddelbart mulighed for at indtaste koden igen således filen kan importeres. Programmet siger blot at filen ikke er tilgængelig.

Hvordan får jeg den til at importere - eller hvordan får jeg fjernet koden igen?
Avatar billede boxer Nybegynder
03. maj 2006 - 22:12 #1
Er det samme version af Outlook du bruger til at importere som da du exporterede dem?

Du har vel læst denne:
http://support.microsoft.com/?kbid=287070

Meget alternativt kan du prøve at se om du kan åbne den med Thunderbird som er et gratis mailprogram:
http://www.mozilla.com/thunderbird/
03. maj 2006 - 22:15 #2
*.PST Filen må ikke være Read-Only / Skrivebeskyttet ...
Avatar billede boxer Nybegynder
03. maj 2006 - 22:19 #3
Nu hvor du er inde på det dr1.
Kan der være tale om at overtage ejerskab?
http://support.microsoft.com/?kbid=308421
04. maj 2006 - 06:55 #4
<historiker> oplyser jo ikke hvor *.PST filen kommer fra - såååå tja prøv det.
Det med READ-ONLY er typisk hvis det er en copy fra en (backup)CD ...
Avatar billede historiker Nybegynder
05. maj 2006 - 09:26 #5
X-box - jeg havde ikke set den artikel, men det var det samme jeg prøvede. Blot forsøgte jeg mig at broxwe mig frem i forbindelse med udpegning af den fil jeg ville importere. Nu prøvede jeg istedet at skrive filens adresse manuelt som der står man skal i artiklen, og så virkede det fint (undrer mig stadigt over at det skal være nødvendigt - hvorfor ikke bare udpege filen ved at browse).
Efter at have skrevet filens adresse manuelt kom den op og spurgte om kodeord, og det virker.
Tak for hjælpen til alle - X-box lav svar.
Avatar billede boxer Nybegynder
05. maj 2006 - 10:25 #6
Velbekomme :o)

Et svar der kom.