Avatar billede caf Nybegynder
02. maj 2006 - 17:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vudering af halvfærdigt hjemmeside (nybegynder)

Hej
Er der nogen der har lyst til at kommenter denne side?. http://www.voreferie.dk
Avatar billede lasserks Nybegynder
02. maj 2006 - 17:57 #1
Rigtig god funktion i forbindelse med billedvisning. Meget brugervenligt og nemt at finde ud af.

Forsiden er en smule kedelig, men det går jeg ud fra at der arbejdes på. Ellers ser jeg frem til at følge Jeres arbejde med siden.
Avatar billede apo Praktikant
02. maj 2006 - 18:01 #2
Der mangler indhold - men du skrev jo at den er halvfærdig.

Jeg kan godt lide knapperne. Banneret mangler noget ekstra (lidt farver mv.). Generelt mangler siderne nogle farver.

Jeg kan også godt lide dine faktaoplysninger (flag mv.) ude til venstre. De har en god placering.

Siderne bør ikke være længere end, du har indhold til. Lad mængden af indhold afgøre hvor lange, siderne skal være.

Der er ikke så meget mere at tilføje da, der jo stadig mangler en del. Men fortsæt arbejdet så skal det nok blive godt :-)
Avatar billede apo Praktikant
02. maj 2006 - 18:05 #3
Domænenavnet 'voreferie.dk' - Er 'vore' jeres efternavn eller har det en anden betydning, der ligger til grund for domænenavnet?

Hvis ikke så hedder det (hvis det skal være korrekt) 'vor ferier' eller i daglig tale 'vores ferier'.
Avatar billede caf Nybegynder
02. maj 2006 - 18:23 #4
Mange tak til jeg begge for Jers kommentare til "vores" side.

voresferie.dk var optaget så det blev til voreferie.dk.

apo:  "Banneret mangler noget ekstra (lidt farver mv.)." Har du evt et forslag?

Hvordan giver jeg Jer point?
Avatar billede apo Praktikant
02. maj 2006 - 18:33 #5
Det er lidt svært at sige hvilke farver der mangler. Det afhænger af resten af det fremtidige indhold (og farver) på siderne. Jeg kan kun sige, at farverne - som siderne ser ud p.t. - ser for ensformige ud. Der mangler noget.

Måske ville flere billeder (måske en collage) i banneret hjælpe?

Vi skal sende en besked som et svar før du kan give points. Når lasserks også lægger et svar kan du markere begge vore navne i en boks til venstre (hold Ctrl nede og klik på begge navne med musen).

Du kan også vente lidt endnu, og se om der kommer flere kommentarer og forslag til dine sider :-)
Avatar billede paddington Nybegynder
02. maj 2006 - 23:26 #6
Jeg kan utroligt godt lide dit galleri... muligt at man kan få en kopi af scriptet??
Avatar billede caf Nybegynder
03. maj 2006 - 06:20 #7
Paddington. Ja jeg synes også at det er ret godt. Jeg har "lært" det inde på Hjemmesideskolen.dk, her er linket. http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/diastxt.asp
Avatar billede evildoctor Praktikant
09. maj 2006 - 13:41 #8
Syntes da også den er meget pæn og overskuelig.
Hænger dog også lidt i det der med navnet. Det ER altså sprogligt forkert at sige "vore ferie". Så hedder det enten "vores ferie" eller "vore ferier", og det sidste domænenavn er faktisk ledig jf. who-is.
Avatar billede caf Nybegynder
09. maj 2006 - 22:29 #9
apo og evildoctor.
Nu har jeg købt www.voresferier.dk :-))
Skal såkun lige have rette nogle småting og have fundet ud af hvordan man peger fra det ene til det andet.