Avatar billede enco Nybegynder
02. maj 2006 - 15:19 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

porte til webcam

Nogen der ved hvilke porte der skal være åben i et netværk for at man kan modtage andres webcam ?

Sidder på et netværk som ikke kan modtage og mangler portnumre til administratoren..........

URGENT
Avatar billede TRoXa Novice
02. maj 2006 - 15:32 #1
kommer jo nok an på hvad program du tænker på?
Avatar billede TRoXa Novice
02. maj 2006 - 15:38 #2
msn port til webcam = 6901
Avatar billede TRoXa Novice
02. maj 2006 - 15:46 #3
både som tcp og udp
Avatar billede enco Nybegynder
02. maj 2006 - 15:52 #4
Hej troxa
Jeg skal have alle webcams til at køre det er bade Skype, Yahoo, ICQ og MSN samt evt.andre. Jeg var ikke klar over de anvente forskellige porte, troede at webcam generelt som standard kørte gennem nogen bestemte porte.
Avatar billede TRoXa Novice
03. maj 2006 - 12:55 #5
Yahoo Messanger Info: http://www.helpbytes.co.uk/yconnect.php
ICQ Messanger: 5190-5200
Skype: http://www.skype.com/help/guides/firewall.html
Msn Messanger: 6901

Kan ikke komme med andre da jeg ikke kender andre, men generelt kan du finde port til hvilket som helst program ved at søge på fx google med fx:

msn webcam port
yahoo webcam port
skype port

osv
Avatar billede enco Nybegynder
16. maj 2006 - 16:12 #6
tak for dit svar troxa