Avatar billede pissemyre Nybegynder
01. maj 2006 - 20:03 Der er 5 kommentarer

Bluetooth tilføjelse til bærbar?

Hej allesammen!

Jeg har en Dell inspiron 9400 bærbar... Men desværre uden bluetooth fordi den ved en fejl (fra min side) ikke blev konfigureret med dette... Så er det jeg vil høre om det er muligt at "eftermontere" dette? og i så fald hvordan? (og jeg tænker naturligvis på om jeg kan undgå at købe en dongle)..

mvh. Nj
Avatar billede never_mind Nybegynder
01. maj 2006 - 20:06 #1
aldi har i det blad fra denne uge et BT PCMCIA kort til 199,- det finder du næppe billigere nogen steder
Avatar billede pissemyre Nybegynder
01. maj 2006 - 20:10 #2
hmm... Et pcmcia kort er selvfølgelig en udemærket ting.. Men gik lidt og håbede på jeg kunne få det bygget ind i min bærbar? Selvom det er en stor klods, så synes jeg det er frustrerende med ting der hænger fra den i alle ender :)
Avatar billede never_mind Nybegynder
01. maj 2006 - 20:14 #3
hænger ud ? det sidder jo inde i PCMCIA slottet, der er intet der stikker ud, men så er mit bud et BT mini pci kort, men sådan et har jeg ikke set før
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. maj 2006 - 21:39 #4
Har du spurgt DELL om de ikke har en opgradering til din maskine der kan løse dit problem? Hvilken DELL er det?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. maj 2006 - 21:39 #5
Sorry, så lige at det jo står i spørgsmålet!!