Avatar billede tausen Nybegynder
30. april 2006 - 19:16 Der er 1 løsning

Frontpage problem, frontpage extensions

Hej eksperter. Jeg er ved at arbejde på en hjemmeside til en lokal klub, og vil gerne kunne gøre det muligt for klubbens medlemmer at uploade et billede, og en medfølgene kommentar. Nogen af jer som kan hjælpe mig? Skal jeg til at finde ud ASP.net, eller?
Avatar billede tausen Nybegynder
21. juli 2007 - 00:25 #1
Denne post er forældet...
Hvis nogen skulle ende her for at få et svar, så begynd at lær PHP. Det er meget simpelt, og nemt at gå til.

-Tausen.