Avatar billede huset Praktikant
30. april 2006 - 11:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Virker pointlisterne ikke?

Når jeg tjekker min status under DINE DATA så står jeg placeret som nummer 60. Når jeg så kigger under pointstatistik står jeg placeret som nummer 56.

En kendt fejl eller hvad sker der?
Avatar billede kenp Novice
30. april 2006 - 11:38 #1
jo virker fint.. men det som står under dine data er det som passer med toplisten

http://www.eksperten.dk/toplist.phtml?s_username=huset
Avatar billede snowball Novice
30. april 2006 - 11:40 #2
Det er fordi pointstatistikken bliver lavet ud fra de point som du har tjent, og indeholder derfor ikke point som er tjent ved de daglige 5 point, artikler osv..
Avatar billede huset Praktikant
30. april 2006 - 11:43 #3
Ahh sådan...beklager men er lidt ny herinde :D

Tak for forklaringen
Avatar billede kenp Novice
30. april 2006 - 11:44 #4
LOL ;)

Takker for "point"
Avatar billede fromsej Praktikant
30. april 2006 - 11:53 #5
Som ny bruger, burde du tage et kig på denne side:
http://expfaq.1go.dk/

*GMH*
Avatar billede huset Praktikant
30. april 2006 - 11:57 #6
*G* mine øjne gør ondt i dag. De tvang øl i mig igår. Dem og deres pis med reperations øl hjælper :(
Avatar billede fromsej Praktikant
30. april 2006 - 11:58 #7
De første to hjælper ikke, nummer tre fire og fem gør til gengæld underværker.*G*
Avatar billede kenp Novice
30. april 2006 - 12:01 #8
om ikke andet så er man nået så langt at man lige så godt kunne fortsætte ;)

jeg troede det var fredag du var i byen *GH*
Avatar billede huset Praktikant
30. april 2006 - 13:01 #9
ja men de pressede til en tur mere.... :)
Avatar billede kenp Novice
30. april 2006 - 13:43 #10
Så kræver det mere i reparation ;) (bare vent til i morgen *GH*)