Avatar billede johnstigers Seniormester
29. april 2006 - 23:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mms fra SonyEricsson til Nokia

Når jeg sender en mms fra min SonyEricsson T630 til min datters Nokia 2652, får hun kun et link til en telia.dk side hvor hun kan se den.
Hvorfor får hun den ikke ned på telefonen?
Nokia´en er sat op til MMS.

Er det mon udbyder der ikke tillader dette?
Avatar billede never_mind Nybegynder
29. april 2006 - 23:41 #1
kommer an på indholdets størrelse, og type, ikke alle ting er direkte kompatible (samt at telia ret tit mener at indholdet ikke kan vises på den pågældende telefon, selvom det vises uden problemer)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. april 2006 - 22:21 #2
Det var en mms med en midi tone, som overført via infrarød til konens telefon virker, så går ud fra den også virker på datterens telefon.
Avatar billede never_mind Nybegynder
30. april 2006 - 22:24 #3
hvor meget fylder den ? (mener mange nokia skaber sig lidt hvis filen fylder mere end 200Kb) men kan huske forkert mht størrelse
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. maj 2006 - 10:06 #4
12 kb mener jeg det var
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. maj 2006 - 20:06 #5
:(
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. juni 2006 - 21:21 #6
http://www.eksperten.dk/spm/704388
http://www.eksperten.dk/spm/706187

2.1.11:
Det er ikke tilladt at oprette det samme spørgsmål flere gange.

john_stigers kender reglerne da han så ofte henviser til dem selv.

--
Anbefaling: Advarsel;

Til vedkommende der anmeldte mig:
Venligst få styr på reglerne. Der er ikke overtrådt nogen regler her!