Avatar billede akg Nybegynder
29. april 2006 - 13:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ris/Ros til designet af min side

Jeg har siddet og lavet en "for sjov" side (som faktisk ikke handler om så meget) - et projekt hvor jeg har øvet mig i Dreamweaver, html og Photoshop...

Jeg ved godt at siden ikke valideret..

Har bare brug for lidt kommentarer, ris eller ros omkring designet..

www.home1.stofanet.dk/akg
Avatar billede dkshero Nybegynder
29. april 2006 - 14:32 #1
det er virkelig et flot design lækker detalje når man åbner siden (: flot farve valg og rigtig sejt med de billeder (; dog syntes jeg der kunne være noget mere på email siden og  evt. noget mere på forsiden

mvh. mads
Avatar billede akg Nybegynder
29. april 2006 - 14:55 #2
Glad for du kan li' det, enig med dig omkring email siden - har tænkt på et "polaroid foto" med et snabel-a eller et brev på...
Avatar billede jarl-g Nybegynder
30. april 2006 - 13:14 #3
Foto siden virker ikke  FireFox...Ellers meget flot side :)! Du burde få dit eget domæne ;)
Avatar billede paddington Nybegynder
02. maj 2006 - 13:09 #4
Siden er optimeret til minimum 1024x768??

Det kan godt være at jeg er gammeldags... meeen burde du ikke optimere den til 800x600??

når man sidder og laver design (også) for sjov, så optimer den til ovenstående, for det kan være at der sidder nogle med en 14" 800x600 skærm (ja de burde holde sig væk fra nettet).

Jeg har udelukkende skaffet en ovenstående skærm til netop dette formål, at hvis det jeg nu udvikler, virker på en 14" 800X600, så virker det for alle!!
Avatar billede akg Nybegynder
04. maj 2006 - 09:49 #5
Tak for det!
Avatar billede mobildata Nybegynder
18. maj 2006 - 20:48 #6
prøv at se om du kan gøre noget ved de hakkede kanter på "polariod" billederne, det burde du nemt klare i photoshop, du skal ikke nedskalere billederne andre steder for så opstår de kanter/ hakker nemlig. kan godt lide din splash-screen og sidelogoet