Avatar billede dman Nybegynder
06. maj 2001 - 19:00 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

3D statistik

Hej der!!!

Vi er tre gutter som er igang med et projekt med hensyn til 3d og dets udvikling på nettet. Vi har dog det problem, at vi ikke rigtig kan finde nogen former for statistik på dette område.

Så, hvis du kan give os et eller måske flere link til nogle sites, som behandler dette emne - ja så er der point at hente.

Håber at det er iorden med denne slags spørgsmål under denne kategori...

mvh. DMAN
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. maj 2001 - 19:14 #1
Hmmmmm....

Du har ikke lukket følgende spørgsmål på nuværende tidspunkt:

15. december 2000: http://www.eksperten.dk/spm/38728

18. december 2000: http://www.eksperten.dk/spm/38711

2. februar 2001 ikke lukket: http://www.eksperten.dk/spm/47565

/per
Avatar billede makse Nybegynder
06. maj 2001 - 19:19 #2
Avatar billede makse Nybegynder
06. maj 2001 - 19:25 #3
Avatar billede arabisk? Nybegynder
06. maj 2001 - 19:30 #4
hoejrup: Og hvad så?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. maj 2001 - 19:53 #5
Jeg regnede skam med at makse ville svare på spørgsmålet.

/per
Avatar billede dman Nybegynder
06. maj 2001 - 20:27 #6
Kommentar til hoejrup...

De tre spg. som ikke er lukket er fordi, at ingen kunne hjælpe og det viste sig at jeg måtte sende computeren ned til min forhandler for at få mit problem løst.

Men makse tak for hjælpen jeg tror der er noget vi kan bruge - SÅ du får mine point.

Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. maj 2001 - 20:29 #7
Den rigtige dman ville selvfølgelig have lukket et gammelt spørgsmål.

dman> Jeg regnede med at du ville give point til makse, også før du oprettede spørgsmålet!

/per
Avatar billede makse Nybegynder
06. maj 2001 - 20:32 #8
Dman > Tak for det. :)

Hoejrup > Hvad mener du med det?
Avatar billede dman Nybegynder
06. maj 2001 - 20:39 #9
Selvfølgelig vil jeg give mine point til makse, han kunne jo svare på mit spg.

Hvis du (hoejrup) vil have point, så må du jo begynde at svar istedet for bare at kommentere...

Anyway du siger at du regnede med at jeg ville give mine point til makse inden at jeg stillede mit spg. - hmm det forstår jeg ikke rigtigt for jeg er ikke så tit her inde på eksperten og kender ikke makse i forvejn.

I øvrigt vil jeg gerne lukke de tre andre spg. men ved desværre ikke hvordan jeg skal gøre det. Jeg vil jo ikke af med nogle point hvis der ikke er kommet nogle svar som jeg kan bruge til noget.

__DMAN
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. maj 2001 - 20:43 #10
makse> Jeg kan se meget langt ind i fremtiden, og der kommer en dag hvor vi skal mødes!

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. maj 2001 - 20:49 #11
dman> Så er det underligt at du ikke har spurgt om det før, og det virker også underligt at du lukker dette spørgsmål meget hurtigt. Hurtighed er ikke ligefrem dman kendetegn her på stedet.

/per
Avatar billede makse Nybegynder
06. maj 2001 - 20:59 #12
Hoejrup > Fint. Hvor skal vi så mødes, langt ind i fremtiden?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. maj 2001 - 22:07 #13
makse> Du ville helt sikkert stille det samme spørgsmål til Gud, men du ville sikkert aldrig få et svar.

/per
Avatar billede makse Nybegynder
06. maj 2001 - 22:13 #14
Hoejrup > Hehe, så ses vi jo måske, hvis vi begge skal den vej.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. maj 2001 - 22:24 #15
makse> Det kan du være ganske sikker på, og det er overhovedet ikke sjov. Det er nemlig ikke et paradis, så du skal ikke glæde dig for hurtigt. Der er nemlig hellere ikke mulighed for at tilpasse sig systemet. Hvis du var dygtig nok, så var du med garanti ikke her. Men jeg har fundet den rette sandhed forlængst.

/per
Avatar billede makse Nybegynder
06. maj 2001 - 22:36 #16
Hoejrup > Hvis du har fundet \"din\" betegnelse for sandhed, så er det jo godt. :)
Og hvad angår min færden her, kan jeg betro dig, at det kun er midlertidligt.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. maj 2001 - 22:42 #17
makse> Det er ikke min sandhed, men ganske enkelt din helt egen sandhed. Den ligger dybt forankret i din egen hjerne. Du kan nemlig ikke snyde omverdnen, uden at du snyder dig selv tilsidst.

/per
Avatar billede makse Nybegynder
06. maj 2001 - 22:51 #18
Hoejrup > Heldigvis for mig, har jeg aldrig snydt hverken omverdenen, eller mig selv. Og da du nu ,har fundet den rette sandhed, ville det glæde os alle, hvis du ville dele den med os andre. Det er jo sjældent, at man virkelig kan opleve denne. :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. maj 2001 - 23:01 #19
makse> Din færden her er ikke midlertidig, for så var du nemlig allerede smuttet. Eller rettere, du var aldrig kommet herind. Resten jeg allerede har nævnt passe utrolig godt. Alt det jeg siger er sandt, ellers bliver det til sandheden!

/per
Avatar billede makse Nybegynder
06. maj 2001 - 23:13 #20
Så er det spørgsmålet, hvad du siger!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. maj 2001 - 21:18 #21
makse/dman>> Hvorfor skal der gives 600 point for så enkelt et svar. Jeg vil gerne høre fra jer begge !
Avatar billede makse Nybegynder
09. maj 2001 - 21:24 #22
Hmm, Det ved jeg nu ikke. Jeg har ikke oprettet spørgsmålet, eller bestemt point summen. Men jeg kan snildt oprette et spørgsmål, hvor de bliver leveret tilbage.

Der har nu også været 2 lignende spørgsmål inden for de seneste 4 dage. Lad mig se en kommentar i dem!
http://www.eksperten.dk/spm/70961
http://www.eksperten.dk/spm/70240