Avatar billede wahwahvubnu Nybegynder
28. april 2006 - 13:17 Der er 3 kommentarer

unallocated data disk

X mit setup..en 20 gb hd til windows og programmer + en 120 gb til data. i morges virkede alt som det plejer...lige indtil jeg ville sætte en xtra 120 gb til for at flytte nogle data. for det første kunne jeg slet ikke få et til at virke..det var enten den ene eller anden 120 gb som var væk. MEN nu vil jeg så tilbage til mit udganspunkt som det var i morges og iøvrigt har været længe..og nu siger disk management "unallocated" på den 120 gb hd ?? hva faen er nu det ? jeg får lange tasker af computere..det virkede sgu da for et par timer siden ? aaarrrghhh
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2006 - 14:02 #1
Prøv med TESTDISK

Mistet tabel    http://www.helgec.dk/lost%20partition.html

Mistet data    http://www.helgec.dk/lost%20data.html
Avatar billede wahwahvubnu Nybegynder
28. april 2006 - 20:32 #2
andre bud ??
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2006 - 21:17 #3
Jeg lægger et svar, hvis du engang vender tilbage kan du jo acceptere eller afvise