Avatar billede paddington Nybegynder
27. april 2006 - 22:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SH-Ungdom - Mangler lidt grafik til banner / menu

Her ønskes Ris, Ros og andet, samt idéer til lidt grafik på top-banner / menuen...

synes selv at det ser lidt "tamt" ud...

Håber i kan hjælpe!!

På forhånd tak

http://www.serie4.dk/sh-ungdom/index2.html
Avatar billede twotimes Nybegynder
27. april 2006 - 22:45 #1
Til top baren kan du evt. bruge nogle super nær billeder.

Af en håndbold eller noget i den stil, og sådan at man kun ser et udsnit hvis du forstår. Plejer at fungerer fint med den type billeder i en top bar...

Generelt vil jeg sige at du burde tage et kamera med på håndbold banen og få fat i nogle gode billeder. Igen, gerne nogle nær ting...

Som du selv siger er siden lidt kedelig. Minder ikke meget om håndbold, mere om en bank eller sådan. Hvad med nogle håndbold farver? noget varmt brunt, træ og læder. Den slags...

Lidt irriterende man skal scrolle for at få det nederste med...
Avatar billede paddington Nybegynder
27. april 2006 - 23:11 #2
farverne er valgt ud fra hvad der er klubfarver (lyseblå/mørkeblå) og hvad der er gængse med disse... har også haft det i tankerne at der skulle tages billeder.. - men satme "irreterende" at sæsonen er slut *GG*, når man sidder lige og arbejder aller bedst med det!!

- en bank?? hmm... ikke godt *GG*, men okay kunne også være at det blev mere håndbold med billeder af mere håndbold relateret ting *S*
Avatar billede twotimes Nybegynder
28. april 2006 - 10:57 #3
bank indtrykket skyldes nok den der meget metalliske gradient. Kan sikkert blødes op med nogle billeder.

Du kan vel bare fotografere en håndbold. I super nær så man rigtigt kan fornemme teksturen. Og så man kun ser et udsnit af bolden. Tror det ville virke godt. Du ku så evt. rette i billedet farver så det matcher dem du allerdde bruger
Avatar billede paddington Nybegynder
04. maj 2006 - 08:03 #4
Slutter den her... den kommer op igen twotimes, i håb om mere respons...