Avatar billede n-emy Nybegynder
27. april 2006 - 09:27 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Problemer med trådløst netværk

Hej,

Jeg har på det seneste haft problemer med at opretholde forbindelsen til et trådløst netværk.

Problemet er kommet inden for de sidste par dage og med et interval på omkring 10-20 min mister computeren forbindelsen og opretter forbindelsen igen.

Hvad kan være grunden til dette, og hvordan kan jeg afhjælpe problemet?
Avatar billede levithan Nybegynder
27. april 2006 - 09:30 #1
hvor langt er der fra  netkort til router/access point og går signalet igennem mure mm.
Avatar billede utopiav Nybegynder
27. april 2006 - 09:31 #2
Jeg har samme problem...så jeg er med på en "lytter" :o). Se evt. følgende link: http://www.eksperten.dk/spm/701658
Avatar billede n-emy Nybegynder
27. april 2006 - 10:19 #3
Hjemme er der omkring 10 meter fra Routeren til maskinen, og signalet går igennem 2 vægge.

Skolen ved jeg det ikke.

Ude er det typisk 10 meter el lign, og gennem en væg.
Avatar billede drgonzo Praktikant
27. april 2006 - 10:31 #4
Er det på flere forskellige netværk du mister forbindelsen, er det nok din computer der er noget galt med. Prøv at hent og installer den nyeste driver til dit trådløse net kort.
Avatar billede vibs1310 Novice
27. april 2006 - 11:37 #5
Har du et andet program til at styre din trådløse forbindelse. Jeg har oplevet at Intel Wireless pro kan konflikte med windows. Og det er ligegyldigt om man sætter det ene eller det andet til at tage over. Så mit bud ville være at afinstallere et evt. program der styrer forbindelsen og lader windows styre det.
Avatar billede utopiav Nybegynder
28. april 2006 - 19:18 #6
Til vibs1310: Hvis man fjerner Intel wireless pro, finder windows så selv ud af "at tage over"?
Mvh. utopiav
Avatar billede n-emy Nybegynder
01. maj 2006 - 21:56 #7
Samme spørgsmål som utopiav og så gerne et svar :)
Avatar billede vibs1310 Novice
02. maj 2006 - 08:56 #8
Undskylder lige ventetiden.

Hos os har windows selv fundet ud af at tage over.
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. maj 2006 - 10:22 #9
Det bedste ville være at hente den nyeste driver fra intel og så slette enheden helt og geninstallere den, så klarer windows selv resten
Avatar billede n-emy Nybegynder
11. maj 2006 - 15:31 #10
Okay:) Tak for hjælpen, svar?
Avatar billede drgonzo Praktikant
11. maj 2006 - 21:47 #11
Er problemet løst? ellers skal vi jo ikke have point :)
Avatar billede n-emy Nybegynder
16. maj 2006 - 15:29 #12
Jep det er det:)
Avatar billede drgonzo Praktikant
16. maj 2006 - 15:35 #13
Hvordan?