Avatar billede lone_a_p Praktikant
26. april 2006 - 20:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan man knytte jubiimail til MSN Messenger?

Hej med jer,

Jeg kan knytte min POP3 mail til MSN messenger, således at jeg når jeg er online får pop-up meddelelser, når jeg modtager en mail.

Spørgsmålet er, om jeg kan gøre det samme med en jubiimail? For det er vist ikke en pop3 mail?

Håber på svar :)
Lone
Avatar billede never_mind Nybegynder
26. april 2006 - 20:41 #1
jubiimail er en webmail, så nej det er ikke muligt.
Avatar billede lone_a_p Praktikant
26. april 2006 - 20:41 #2
og ingen vegne udenom?
Avatar billede lone_a_p Praktikant
26. april 2006 - 20:49 #3
jeg lader spørgsmålet være åbent, hvis nogen skulle have en idé

de skriver på deres side noget om, at det snart er muligt at benytte outlook og express med jubiimail - vil det ik betyde, at man også kan benytte sammen med msn? (altså det der med at tilknytte en mail, så man får en pop-up)
Avatar billede never_mind Nybegynder
26. april 2006 - 20:55 #4
jo til den tid er det muligt, men lige pt er det ikke muligt.