Avatar billede alsvik Nybegynder
26. april 2006 - 15:45 Der er 1 løsning

Forskellige visninger af et dokument?

Jeg har en laaaang XML-fil som indeholder en masse detaljer om kommunikations situationer. De ligger som child-elementer i et rod-element kaldet <ROOT_COMM>. Elementerne hedder <COMM_SITUATION> og er specificeret ved en ID attribut: <COMM SITUATION ID="1">

Jeg ønsker at detaljerne for de enkelte komm.situationer skal blive vist enkeltvis. Ultimativt på en side hvor man kan vælge mellem de forskellige Komm. ID'er - eller alternativt via knapper, menu eller ... !?

Kan det på nogen måde lade sig gøre?

Det er en del af mit BA-projekt.
Det er ikke noget krav at jeg laver det sådan med knapper/menu - men det virker bare underligt hvis ikke det kan lade sig gøre. Det er dog vigtigt at løsningen er lavet primært i opmærkningssprog. Min opgave er bunden m. 75% Kommunikation og 25% opmærkningssprog!

Jeg vil værdsætte al hjælp!
- men vil foretrække hvis nogen kunne skære det ud i pap for mig
Avatar billede alsvik Nybegynder
29. april 2006 - 14:14 #1
LUKKET :o)