Avatar billede danielronge Nybegynder
26. april 2006 - 10:55 Der er 5 kommentarer

min hjemmeside

hej jeg har lige udgivet min hjemmeside: www.rongeolsen.dk men nogle af menuerne virker ikke og gæstebogen virker heller ikke, menuerne virker helt fint når jeg bruger dem i frontpage 2003, serveren jeg uploader til understøtter frontpage 2003, hvad kan der være galt? er der evt. nogle der gidder kigge den igennem og komme med kommentar og hjælpe med at lø se problemerne..
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
26. april 2006 - 14:03 #1
Har du lavet alt dette genne design time i Frontpage??

Kode er ikke til at finde rundt i

Jeg har se du har mange java scrpits som ligner hianden. Måske er det billedet til din søgeknap du ikke har fået loaded op eller døbt det forkerte i din kode
Avatar billede danielronge Nybegynder
26. april 2006 - 14:56 #2
ja, jeg har opgivet frontpage, prøver at lave den om i dreamwear istedet for.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
26. april 2006 - 15:15 #3
God ide, jeg bruger også dremweaver.

Men man skal alligevel kunne kode en smule, for at finde sine fejl.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
12. april 2007 - 16:01 #4
Jeg kom lige i tanke om....

Din gæstebog og menu, hvordan har du lavet dem.
Måske skal der sættes virtuelle foldere op på din server.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
12. april 2007 - 16:01 #5
PS. kan heller ikke komme ind på din side.