Avatar billede paddington Nybegynder
25. april 2006 - 21:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

XP-Media design (grov-skitse)

Hei Alle

Kan I ikke lige give jeres besyv på dette design (idé)

det er pt. et grov-design, det i jeg ønsker er "bare" om det er en god idé til design, eller om det er for "traditionelt"??

På forhånd tak!!
Avatar billede paddington Nybegynder
25. april 2006 - 21:32 #1
Kommer da også lige med linket *FLOOOVT*

http://serie4.dk/xp_media1/web-content/index.html

/Paddington
Avatar billede jailbird Nybegynder
25. april 2006 - 21:38 #2
meget kanten og mangler flydende overgang i farverne... men ellers godt princip ;o)
Avatar billede apo Praktikant
25. april 2006 - 21:39 #3
For traditionelt og for kedeligt, og endnu en gang for traditionelt.

Hvis jeg vil bruge tid på at se på Windows-design behøver jeg blot, at minimere alle åbne vinduer - Når jeg er på nettet vil jeg ikke se på Windows-design ;-)
Avatar billede innercitydk Nybegynder
25. april 2006 - 21:39 #4
Jeg synes det ser godt ud, måske lidt for traditionelt, men det giver folk en følelse af fortrolighed med "programmet". Her er et link med meget gode interface tutorials. Du kan da prøve at lege lidt med det og gøre det mere personligt..

http://www.digital-industry.net/forum/index.php?s=9ee671a1dbdfa942f053bf7a170c2f8b&showforum=147

http://www.thewebmachine.com/ <-- se menuen til venstre..

Vh
Avatar billede paddington Nybegynder
25. april 2006 - 21:58 #5
innercity>>Total tak for links - kan/vil blive meget hjælpelige :P

Jeg har valgt efter jeres kommentarer, at ligge det lidt på hylden, og begive mig kast med noget mere "anderledes"... vender stækt tilbage!!