Avatar billede yaris Praktikant
25. april 2006 - 16:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

kan intet se på tdc hjemmeside

hej tja det er nok mig selv der har fået lavet et eller andet
Når jeg vil uploade til min hjemmeside så kan jeg ikke se nogen mapper eller filer jeg kan godt uploade men kan ikke se det jeg har uploadet
Avatar billede trekkies Juniormester
25. april 2006 - 19:07 #1
Hvad kalder du filen?
Hvad er stien?
Avatar billede yaris Praktikant
25. april 2006 - 20:08 #2
det er nok mig der er lidt grøn men jeg skriver bare ftp adressen og logger på og så plejer jeg at kunne se mapperne på serveren
Avatar billede trekkies Juniormester
25. april 2006 - 20:39 #3
Når at du uploader noget til serveren, så skal du bare lægge filen i roden, HUSK at TDC ikke understøtter php eller asp.
Avatar billede yaris Praktikant
25. april 2006 - 22:55 #4
ja men det er det der undre mig at når jeg uploader så kan jeg ikke se mapper og filer på serveren det har jeg kunnet så jeg har nok lavet et eller andet men hvad??? er der en der har en god ide
Avatar billede trekkies Juniormester
26. april 2006 - 19:40 #5
Du har uploadet filen til serveren, derefter kan du ikke se mapperne på serveren, er det korrekt?

Kan du måske komme med en bedre forklaring?

Kan jeg se stien til din hjemmeside?
Avatar billede yaris Praktikant
27. april 2006 - 17:22 #6
hej trekkies det er begyndt at virke igen af sig selv eller de har lavet noget inde ved tdc
Avatar billede trekkies Juniormester
27. april 2006 - 19:05 #7
Det lyder godt :)