Avatar billede danmarlin Praktikant
25. april 2006 - 08:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skærm på bærbar kan ikke overføres til ekstern skærm

Hej,
Jeg har en HP bærbar nx6110 hvor jeg normalt arbejder på en ekstern skærm når jeg sidder på kontoret.
Efter installering af WinXP SP2 sikkerhedsrelease (én af de sidste) kan dette kun lade sig gøre en gang imellem. Jeg kan ikke helt se hvad der gør forskellen når jeg kan og ikke kan.

Ifølge HP er de godt klar over problemet som åbenbart kun HP´s bærbare har, men de har ikke nogen løsning.

Er der nogen der har et bud, eller skal jeg ty til at købe en anden bærbar for at kunne arbejde ?
Avatar billede danmarlin Praktikant
08. november 2006 - 16:20 #1
Avatar billede danmarlin Praktikant
08. november 2006 - 16:20 #2
lukker