Avatar billede dgs Nybegynder
25. april 2006 - 08:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvad compiler skal man bruge ?

hej... jeg havde tænkt mig at starte på at kode lidt java. og jeg syntes at siden www.javabog.dk har en meget grundig guide.. men jeg kan ikke lige fínde ud af hvad compiler jeg skal bruge, så jeg tænkte der må være en her inde der kan svare mig på hvad compiler man skal bruge, helst lidt brugervenlig... hvis i har andre sites som er gode at starte med må i også godt skrive dem
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
25. april 2006 - 09:15 #1
Du skal bruge Sun's java-compiler:
https://sdlc4e.sun.com/ECom/EComActionServlet;jsessionid=1A7E0D8B72C7714D494B14C6B2F9A7A2
Det er en Windows-installer som du bare kører (går ud fra at du bruger Windows). Hvis du vil kompilere direkte fra kommandoprompten, vil det være en fordel herefter at tilføje bin-mappen til din path, sådan at du kan køre 'javac' (java-compileren) direkte.
Avatar billede arne_v Ekspert
25. april 2006 - 13:02 #2
Avatar billede dgs Nybegynder
25. april 2006 - 13:47 #3
schwarz84 linket virker ike :S... så det bliver altså arne_v der får pointene.. havde sgu lige overset at der lagde en guid her på siden :$
arne v læg lige et svar
Avatar billede arne_v Ekspert
25. april 2006 - 14:07 #4
gerne

jeg tror at problemet med schwarz'es link er at der er en session id med og at session er expired