Avatar billede enco Nybegynder
24. april 2006 - 16:53 Der er 1 løsning

kan ikke connecte til andres webcam

Hej jeg har et spørgsmål. Jeg har flyttet min computer til et andet netværk. Før virkede alt med hensyn til webcam samtaler. Nu kan jeg ikke se andres webcam....jeg kan simpelthen ikke få adgang til servere hvadenten det er på Yahoo eller MSN.

Hvad kan der være galt...kan der ligge begrænsninger på netværket. på nabo kontoret kan de godt se andres webcam.
Og de køre på samme netværk ?

Hvilke fejlmuligheder er der jeg kan forfølge ?
Avatar billede enco Nybegynder
02. maj 2006 - 15:16 #1
sig mig er dette emne så svært ????????