Avatar billede gaardbo Nybegynder
23. april 2006 - 12:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Stones Webwriter - grafisk editor virker ikke

Jeg er gået i gang med at bruge 'Stones Webwriter' i stedet for FrontPage 2000. Det irriterende er imidlertid, at den grafiske editor ikke virker. På Stones hjemmeside skriver de, at det skyldes en Windows XP opdatering fra februar 2005 - KB 891781. Den skal man bare fjerne. Problemet er blot, at denne opdatering ikke dukker frem i mit kontrolpanel, og jeg kan derfor heller ikke fjerne den (måske er den inkluderet i ServicePack 2.

Er der nogen, der har en løsning på dette?
Avatar billede olebole Juniormester
25. april 2006 - 16:23 #1
<ole>

Ja, brug en anden editor. Stones bruger samme editor-objekt som FrontPage - og det er vel netop for at få en bedre editor, du skifter  ;o)

Kik evt. på:
    http://tsw.dk/

- der ligger en gratis version af en langt bedre editor

/mvh
</bole>
Avatar billede gaardbo Nybegynder
05. maj 2006 - 10:57 #2
Hej olebole

Tak for tipset. Jeg prøver TSW Webcoder. Det var bare så dejligt, at Stone's var på dansk. Men det er TWS måske også - jeg har ikke installeret den endnu.

mvh
gaardbo
Avatar billede gaardbo Nybegynder
05. maj 2006 - 10:58 #3
Send mig et svar så jeg kan acceptere.

G.
Avatar billede olebole Juniormester
05. maj 2006 - 11:29 #4
Hej gaardbo  :)

Jeg husker faktisk ikke, om TSW'en er på dansk - men den er i hvertfald skrevet af en dansker. Da han skrev version 1.0 var han så vidt jeg husker endda kun 16 år ... imponerende!  :)
Avatar billede gaardbo Nybegynder
05. maj 2006 - 12:31 #5
Lukker
Avatar billede olebole Juniormester
05. maj 2006 - 16:04 #6
- og der takkes for points  ;o)