Avatar billede cool-wil Nybegynder
22. april 2006 - 02:06 Der er 7 kommentarer

vurdering af cwexpress.dk

Hejsa alle
Nyt design forslag på www.cwexpress.dk

mine evner inden for webdesign er ikke store, men syntes jeg har fået et rimeligt fornuftigt look ud af det her, bemærk det kun er forsiden der skal vurderes er ikke færdig med det andet, og links virker ikke m.m.

Hvad skal jeg gøre bedre?
Følte du dig velkomen da du kom ind, ( se det fra en kundes side)
Loadtid m.m

på forhånd tak

Christian/ www.cwexpress.dk
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. april 2006 - 08:31 #1
Jeg har kun kigget på forsiden, og hvis man kun kigger på teksten:

"Velkommen til C.W. Express

C.W. Express tilbyder dig og dine kunder, sikker, ærlig og hurtig transport både i Jylland og på Sjælland.

Vi kan tilbyde en bred vifte af produkter og service ydelser til vores kunder, og ingen opgave er for lille, eller for stor.

Læs vidre om virksomheden og hvad vi kan tilbyde, på de næste par sider, og kontakt os endeligt, hvis der er noget vi kan gøre for dig. Læs mere om hvad vi kan tilbyde her."

så skal man godt nok være kvik for at se hvad jeres firma laver. Noget med "transport" I må ikke lade kunderne lede efter det. Skriv det direkte (og drop gerne ordet "Velkommen" - ofte misbrugt på hjemmesider). Måske noget i retning af:

"Dag-til-dag flytning mellem Sjælland-Fyn-Jylland. Eksempel: 1 kassevogn Brønshøj til Brønderslev: kr 1500 incl moms"  etc.

Når man så har læst hvad I kan, med eksempler, så kan I præsentere firmaet. Check fx http://www.useit.com/alertbox/reading_pattern.html - det allervigtigste for kunden skal stå i øverste linie.
Avatar billede trekkies Juniormester
22. april 2006 - 08:32 #2
Logoet og billedet af bilen er lavet mindre i koden, og det ser lidt mærkeligt ud.

Du skal passe på med at have en mail adresse på sitet, måske kan du bruge noget af dette:
http://www.html.dk/artikler/00041/

"Vognpark", "Flytning m.m", "Kurer service" og "Transport" linkene virker ikke.
Avatar billede mjl Nybegynder
22. april 2006 - 09:06 #3
Lav dine links, en anden farve end resten af teksten ... f.eks. her:

Ta med tilbud m.m, [se vores tilbuds side]
Avatar billede cool-wil Nybegynder
22. april 2006 - 11:16 #4
Det er også kun forsiden der skal ses, jeg er i fuld gang med at kigge på de reading patterns erik, tak for det.
Jeg ordner lige emailen hurtigst muligt, tak trekkies.
Og til mjl, det skal jeg da lige have kigget på..

Er der andre med en mening?
Avatar billede webt Nybegynder
22. april 2006 - 11:50 #5
Kommer da lige med et par ting,

personligt synes jeg der bør være lidt luft (margin) i toppen af siden synes ikke det ser pænt ud når den hænger oppe i toppen giver indtryk af at det er et stykke tøj der er hængt op på en snor (oftest kaldet tørresnorseffekten).

Derudover ville jeg nok forventer at dine links i menuen var aktive helt ud til kanten i det sandfarvet område.

og til sidst synes jeg måske at kassen i bunden er lidt for høj - den fylder meget for at ha' lidt information.

Men synes det er en god start og med et par rettelser helt bestemt en ok side, derudover har jeg ikke så meget som andre ikke allerede har nævnt.

Held og lykke med det

Mvh
Martin
Avatar billede cool-wil Nybegynder
22. april 2006 - 12:33 #6
hejsa martin
Tusind tak for den fine vurdering, siden er under construction, så jeg er sikker på at det bliver noget bedre i løbet af weekenden.

Jeg har valgt den store kasse i bunden, da der kommer lidt mere info der, f.eks. skal der vises at vi tager dankort, og der skal være en funtktion til at skifte sprog på sitet
Avatar billede webt Nybegynder
22. april 2006 - 13:13 #7
Ja men så er jeg helt med på hvorfor den har den størrelse :)

Mvh
Martin