Jeg har kun kigget på forsiden, og hvis man kun kigger på teksten:
"Velkommen til C.W. Express
C.W. Express tilbyder dig og dine kunder, sikker, ærlig og hurtig transport både i Jylland og på Sjælland.
Vi kan tilbyde en bred vifte af produkter og service ydelser til vores kunder, og ingen opgave er for lille, eller for stor.
Læs vidre om virksomheden og hvad vi kan tilbyde, på de næste par sider, og kontakt os endeligt, hvis der er noget vi kan gøre for dig. Læs mere om hvad vi kan tilbyde her."
så skal man godt nok være kvik for at se hvad jeres firma laver. Noget med "transport" I må ikke lade kunderne lede efter det. Skriv det direkte (og drop gerne ordet "Velkommen" - ofte misbrugt på hjemmesider). Måske noget i retning af:
"Dag-til-dag flytning mellem Sjælland-Fyn-Jylland. Eksempel: 1 kassevogn Brønshøj til Brønderslev: kr 1500 incl moms" etc.
Når man så har læst hvad I kan, med eksempler, så kan I præsentere firmaet. Check fx
http://www.useit.com/alertbox/reading_pattern.html - det allervigtigste for kunden skal stå i øverste linie.