Avatar billede rubaek Mester
21. april 2006 - 17:58 Der er 1 kommentar

Hvordan kan jeg test om mit ISDN kort overhovedet ringer op

Hvordan kan jeg test om mit ISDN kort overhovedet ringer op.

Hjælp

Jeg skal hjælpe med at få en computer på nettet, men computeren står langt væk, så hjælpen er over telefonen.

Jeg har oprettet en opkaldsforbindelse, den kalder op-siger den, men der er ingen forbindelse.

Kan man på en måde teste om computeren overhovedet ringer op til et nummer ??
Avatar billede emanuel Praktikant
14. maj 2006 - 22:50 #1
Nu er det lige lidt siden jeg har haft ISDN, men hvis jeg huske ret så har du telefonlinien ind i ISDN, derfra til ISDN modem, og derfra til PC. Så det er jo din PC der via modem ringer op. For at checke om det fungere kan du jo ringe op til et mobil nummer eller andet nummer, hvor du kan høre at det ringer.
emauel