Avatar billede djras Nybegynder
20. april 2006 - 17:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Underligt skærmproblem.

Hej..
Her er et lidt underligt skærmproblem..
Pc. er en Dell Dimension 9150
Der er tilsluttet en Samsung BF 930 skærm.
Problemet er:
Skærmen vil under ingen omstændigheder vise de pausebilleder der er i Windows XP PRO...Media Center Edition 2005.
Tilsluttes en anden skærm ,kører pausebillederne fint...
Både pc. og skærm er helt nye..Og fungerer i øvrigt helt perfekt,både til spil og billedbehandling.
Der er forsøgt med en ny Windows og nye grafikdrivere,men det hjælper ikke.
Har "nogen" en god ide??
Avatar billede c-holst Novice
20. april 2006 - 22:26 #1
prøv dette. start op i fejlsikret,afinstaller driveren til din skærm, slet kortet i enhedhåndtering, hvis det er der.
genstart og installer den driver du vil bruge.
nu har du en ren driverinstallation, som ikke har evt uheldige indstillinger.

måske skulle du også prøve at installere denne skærmdriver
http://org.downloadcenter.samsung.com/downloadfile/ContentsFile.aspx?CDSite=SS&CttFileID=361320&CDCttType=DR&ModelType=N&ModelName=930BF&VPath=DR/200505/20050523135921453_SM930BF.exe
Avatar billede djras Nybegynder
22. april 2006 - 10:47 #2
Tak c-holst...Har du yderligere kommentarer er du velkommen.