Avatar billede biohazard_666 Nybegynder
20. april 2006 - 14:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ikke udskriv sidehoved og fod

Hejsa :)
Jeg har brug for at vide, om det er muligt at indsætte nogle billeder i side hoved og fod, UDEN de bliver printet ud. Pga. jeg har noget fortrykt på mit udskrivningspapir, men ville også gerne have billederne med hvis jeg fx sender dokumenter over mail.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. april 2006 - 14:30 #1
Avatar billede biohazard_666 Nybegynder
20. april 2006 - 14:36 #2
Jow tænkte nok det var noget i den stil, men da det ikke kun er mig som skal bruge det, er den lidt for besværlig :(
Ser lige om der kommer andre svar
Avatar billede kirstineka Nybegynder
20. april 2006 - 14:51 #3
Jeg har lige lavet et "forsøg"- altså i Word.
Jeg indsatte et billede via "Indsæt" "fra fil" og derefter gik jeg i "Fuktioner", "Indstillinger" og til fanen "Udskriv" og fjernede hakket i "Tegneobjekter". Nu kan jeg hele tiden se billedet men det bliver ikke udskrevet - håber det kan hjælpe.
Avatar billede biohazard_666 Nybegynder
09. februar 2007 - 16:14 #4
Lukker