Avatar billede jps6kb Novice
18. april 2006 - 11:19 Der er 1 løsning

Vedr. sti i include

Hej,

Jeg fik et spm. vedr. hvordan man skal definere en sti i FP på Server2003.

Det er i et gammelt projekt, som har kørt på en Server 2000, men nu siger den at  /../  og  ../ ikke er lovligt.

Jeg mener selv at jeg , når jeg koder ASP udenfor FP skriver ./, men FP vil ikke acceptere dette og retter det tilbage til ../

Hvordan klarer man det i FP? :)
Avatar billede jps6kb Novice
21. april 2006 - 10:21 #1
Jamen, så dropper vi det da bare.. ;)